מעורב הופס ליום שני/ מנחם לס

1.בוב בונטמפ ובובי מרקס סיכמו ב-ESPN את כל מה שרציתם לדעת על קיירי אירוינג

הדבר הראשון שנראה חשוב אבל לפי סטיב נאש הוא לא חשוב, היא ההחלטה לתת לקיירי אירוינג להשתתף באימוני הבית של הנטס.. ההחלטה על כל התקבלה בגלל שה-NBA הסכימה לסווג את אולם האימונים של הנטס כ-"משרד פרטי" (ואולם פרטי) ולא "אולם ציבורי". אז למה אני חושב שזו לא החלטה חשובה? כי סטיב נאש אמר אתמול שאימוני בית בלבד הם לא מספיקים כדי לאפשר לקיירי לשחק במשחקי החוץ (במשחקי בית הוא אסור לשחק). הוא כבר החמיץ את משחק האימון נגד מילווקי, והוא אינו בקבוצה יותר מאשר הוא בה.

2. לאף שחקן, מאמן, או מנכ"ל בנטס אין מושג מה בראש של קיירי. יש לו עוד שבעויים להתחסן

The Nets, according to sources, remain unclear on Irving's intentions for getting vaccinated, and the organization has made no decision, as of Thursday, on whether it will accommodate him as a part-time player this season.

There are numerous unknowns. Most notably: How, if at all, the Nets, who are projected by ESPN's latest win-loss predictions to win 58 games, and their seven-time All-Star guard can work together prior to the start of Brooklyn's season opener versus the Bucks on Oct. 19 in Milwaukee

3. שחקני הנטס מציעים SUPPORT ולא לוקחים עמדה במקרה של אירוינג. דוראנט אמר שהוא מאמין שקיירי יתחסן ויצטרף לקבוצה

הדבר המפליא ביותר הוא שקיירי לא דיבר ולא מילה אחת עם חבריו הטובים ביותר בקבוצה קווין דוראנט וג'יימס הארדן.

דוראנט אמר:

"Maybe I'm just naïve, but that is just how I feel. … [Kyrie] is dealing with something personal right now. And while he is dealing with that, we are going to focus on us here in the gym and keep working. When they are ready to figure that out, he'll figure it out."

ג'יימס הארדן אמר:

 James Harden on Thursday: "We'll keep treading water. Every single day we focus on things that we can control, things we can get better at. … Whatever happens, happens. I want him to be on the team, of course. … He's one of the reasons why I came here."

סטיב נאש אמר: "אנחנו כלל לא מדברים על כך!"

הנקודה התחתונה? לדעתי אם הוא יתחסן הוא לא ישחק העונה, ואולי אף פעם לא.

4. למה הנטס לא מסכימים שהוא ישחק רק משחקי חוץ?

לא היה מגקרה כזה בכל תולדות ה-NBA. אם הוא ישחק רק במשחקי חוץ הוא לא יהיה עם הקבוצה ב-123 ימים רצופים. הוא יהיה נטע זר. שחקנים שישחקו במקומו יתמלאו חימה שהוא מוכנס למשחקים ללא אימונים. זה פתח לקופסת פנדורה שלא הייתה כמוה בליגה מימיה.

5. האם ישנה אפשרות לעשות טרייד על קיירי?

למרות הטלנט, לדעתי לא תהיה כל אפשרות לעשות עליו טרייד בגלל גודל חוזהו, ובגלל שהשנתיים האחרונות הפכו את קיירי לסחורה משובשת ביותר.

6. מסתבר שאלכס קרוזו הוא תוספת מצוינת לבולס

לא לקח לאלכס קרוסו הרבה זמן להלהיב את שחקני הבולס, מאמניה, וקהל הצופים, להיות שותף בהצגה מצויינת של הבולס בנצחון 39 נק' על הפליקנס אתמול. הוא קלע 10, קטף 5 ריב', חילק 5 אס', וגנב שניים. הבולס הודו לו בטוויטר שדהם כינו "RESPECT FOR THE HEADBAND:

7. ג'ייסון קיד הפך לנושא הבדיחות בדאלאס

תראו באיזה SWEAT SHIRT הוא הצטלם לתמונת המאמן של דאלאס. זאת הפעם הראשונה שמאמן מצטלם ללא עניבה, וקיד לא רק שלא לבד חולצה ועניבה אלא הוא קנה את ה-OUTFIT בחנות פשפשים. הוא הפך ךנושא ה-MEME של דאלאס ביום האחרון!

8. טרבור אריזה עבר ניתוח בעקב וייעדר לפחות 8 שבועות. כנראה שיותר.

טרבור אריזה הוותיק, אחד מ-11 השחקנים שהצטרפו ללייקרס העונה סבל פציעה בברך ועבר ניתוח אורטוסקופי בעקב. הוא ייבדק עוד 8 שבועות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
235 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/10/2021 3:00:28

תודה דוק,
שקיירי יפרוש וילך לטיפול,אין ג.מ שינגע בגופה שלו,הוא לא מת הוא מחוק

א. מנור
11/10/2021 3:07:23

דוראנט יוצא פה יותר מרק "נאיב". אם החבר האגומניאק שלך,שבגללו חתמתם ביחד בקבוצה עושה לך כזה מהלך ופוגע בסיכויי הקבוצה אתה פרייר ו/או טיפש. תגיד לי מי החברים שלך ואגיד לך מי אתה…
קיירי גם ככה לא סוחב עונה שלמה בלי פציעות אז יש לו זמן to educate himself עד יותר מאוחר לתוך העונה.

הבולס עושים פלייאוף במזרח.

ירון, החלום
ירון, החלום
11/10/2021 5:04:19

בס"ד
תודה מנחם. מה שלומכם?
קיירי זו תעלומה. יכול להיות שהוא יפסיד את תחילת עונה ויתחסן מאוחר יותר.
טרבור אריזה לא מפתיעה, צפויות פציעות אצל הלייקרס.
קיד נראה כמו אוהד ברשתות החברתיות.
ואנחנו מתגעגעים לפינת הטבע.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 6:35:31

לא צריך לנצח את הלייקרס, ראס יעשה את זה בשבילכם.
שידור חי לחובבי הסאדו:
http://buffstream.io/nba-streams/phoenix-suns-live-stream

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 שיפר את הקליעה בקיץ

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 6:40:01

AD מכוער ברמת כף הרגל של לברון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/10/2021 7:09:29

PEACE

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/10/2021 7:26:30

שי במיטבו
מה שנקרא,שיפור עמדות לפני הקרב

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 8:21:43

קרב? זה הולך להיות טבח

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 6:40:35

מה שכריס פול עשה מפיניקס זה מאוד מרשים

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 6:42:32

ראס עם 8 איבודים על 4 אסיסטים. יחס של 2:1 זה מאוד מרשים, לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסטט רשום 9 איב

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:19:31

כן זכיתי לראות גם את התשיעי

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 6:49:17

הלייקרס תאונת רכבת ללא ניצולים.
העיקר שלברון מגחך בתקשורת שהפריסיזון שווה לתחת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי שזה יקרה אני נקרע פה מצחוק. מאד מקווה שהתחזית שלך תתגשם שהשיקצה יקרוס

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2021 7:03:24

אוי ואבוי, איך הלייקרס נראים. ראס הזה דביל מספר 1 בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראים מצויין עבור הללל שיראו ככה כל העונה יהיה כיף כי אז השיקצה יוציא פנינים לתקשורת 😂

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:20:34

תהיה חגיגה

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:20:19

הדביל ששווה מיליונים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
נטס, סיכום ביניים – כשהם החתימו את דוראנט וקיירי דיברנו כאן על שני סיכונים מרכזיים – הבריאות והטרלללה. באופן מעניין דווקא עם הבריאות הם יחסית הסתדרו – דוראנט משחק לא פחות טוב מאי פעם, וקיירי לא היה יותר פצוע מהרגיל. סך הכל סביר. עם הטרלללה בינתיים פחות הולך להם – דוראנט אמנם נראה מאוזן לגמרי, אבל קיירי התעופף לספירות אחרות.
המזל שלהם, לדעתי, הוא שהלכו אול-אין על הארדן, שאמנם נפצע בעונה שעברה, אבל נותן להם אפשרות להיות מצוינים גם בלי קיירי, ומשכו כמה וותרנים שמייצרים סגל מצוין סביב דוראנט והארדן ויכולים להספיק להם על מנת לזכות.
עד לשנים האחרונות אם היית שואל אותי עם קבוצה יכולה לזכות באליפות בלי שחקן מקס שלה הייתי אומר שאין סיכוי, אבל בעידן הסופרטימז זה הפך לתרחיש אפשרי 🤷
.
קארוסו פשוט תותח, הוא יתרום המון בשיקגו ויתכן שיעשה את ההבדל בפלייאין ובהגעה לפלייאוף.

אוהד ס"א
11/10/2021 20:59:36

טרללה עכשיו ובריאות אחר כך.
מי שחושב שדוראנט, מילס יחזיקו עונה שלמה אחרי טורניר אולימפי קשה וארוך, שימשיך לחשוב.
בלי טרללה ובלי אולדרידג" הפנסיונר, אני רואה כבר את השניה של יאניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיאנדרה אייטון שוב מקבל רק לובים ודאנקים חחח כרגיל שום שינוי לא הולך להיות הקיץ הוא מוגבל שוב ל6 עד 10 זריקות במשחק 😂😂

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:09:51

אתה יודע כמה מרק ג'קסון ליקק לפול בשידור?
איך אייטון חייב לו את כל הקריירה, איך פול עושה את כולם טובים יותר, ואיך שפול הבטיח לו שבזכותו "הוא יקבל את הכסף הגדול שמגיע לו".
עכשיו פול באמת הפך את פיניקס לחתיכת יחידה מלוכדת שיודעת מה היא עושה על המגרש.
ולטובת הקבוצה – אייטון צריך להיות פועל שחור ושחקן משלים שתופס לובים, עושה הגנה ונלחם על הקרשים.
אבל אין ספק שהסטט' האישי של אייטון מורדם ומונשם מאז שפול בקבוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 בלי סטט אין מקס אלא אם כן אתה ביוטה 😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרק גקסון מחפש עבודה הלשון החומה שלו בתוך התאגיד ופול הוא חלק מזה

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:22:04

מחזיק באות הלשון החומה ועיטור העוז על ליקוק גם בימי שלשול

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:06:25

תודה דוק.
קיירי לא יתחסן לדעתי, ומה שהוא צריך לעשות זה לשבת בצד עד שהחוקים השערורייתיים של המדינות האלה יבוטלו, מה שיקרה לדעתי תוך כדי העונה.
זה פשוט בושה שקיימים חוקים כאלה שגם לא נכונים אפידימיולוגית, גם מהווים פגיעה אנושה בחופש האדם וחירותו על גופו, ועיסוקו, גם מפלים, וגם סתם קטנוניים ולא הגיוניים בעליל.
במקום לדבר על קיירי, דברו על המדינות המפגרות והחוקים הלא חוקיים האלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין סיכוי שהnba יבטל תו ירוק במהלך העונה חחחח אלה עד שמשהו זז אצלם זה כמה שנים.
אם אני טסאי תכלס הייתי מעיף את קיירי מהקבוצה אם הוא מתחסן היום ושיהיה לו בהצלחה. הם פשוט סמרטוטים שמאפשרים לו התנהלות כזאת זה מזיק ופוגע בקבוצה. לא מעניין שאלה של מתחסן או לא. חייבו להתחסן זה מה יש שילך להתחסן או שילך הביתה.
נותנים לו יותר מידי לעשות מה בא לו

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:18:34

אין דבר כזה חייבו להתחסן. אי אפשר לחייב להתחסן. בטח לא עם חיסון ניסיוני ומסוכן ו"מגיפה" שלא מסכנת 99% מהאוכלוסייה, וכשהחיסון לא מונע הדבקה.
כמו שפתאום באורח קסם הוא יכול להתאמן באולם שלהם, גם גם יבטלו את האבסורד הזה.
חחח שחקני חוץ לא מחוסנים יכולים לשחק אבל בית לא.
הלחץ של שחקני הקבוצה ואנשי הצוות צריך להיות מופעל לשם, לא על קיירי כדי שיכניס חומרים שהוא לא רוצה להכניס ושאין סיבה להכניס לגופו.

TheMike
TheMike
11/10/2021 8:53:58

אתה לא מתעייף, הא… החיסון לא ניסיוני. שלב הניסוי כבר עבר מזמן. המחלה הרבה יותר מסוכנת מהחיסון ומשום מה זה לא מפריע לך.
קיירי רשאי לא להכניס לגופו חומרים בתנאי שלא יהווה סכנה לחבריו, כלומר, יסתגר בביתו ויהנה כפרזיט מזה שכל מי שסביבו מתחסן.
זה שהחוקים דביליים לגבי שחקני חוץ ופנים לא סותר את זה שהוא מסכן את סביבתו וחבריו בזה שאינו מתחסן.

shadow
shadow
11/10/2021 9:00:25
Reply to  TheMike

אתה מדבר עם הרבה "קביעות" שהן לא קביעות ולכן הייתי ממליץ לך להיות טיפה פחות נחרץ. שום לא מחוסן לא מסכן מחוסנים. אדם לא אחראי לוירוס שעובר באוויר והעובדה ששיכנעו אותך ועוד ועוד רבים אחרים באבסורד הזה מראה כמה המוח של אנשים ניתן לשליטה מרחוק. גם העבודה שמחוסן צריך לחשוש מלא מחוסן מעלה גיחוך בכל מה שקשור ל"חיסון" הזה.
עוד אבסורד הוא הקביעה שלך שאדם בריא צריך לסגור את עצמו בבית במקום זה שהמחלה באמת מסכנת אותו, לטענתך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/10/2021 7:30:11

זה לא החלטה של הליגה שמונעת משחקנים שלא התחסנו לשחק

נועמיקו
נועמיקו
11/10/2021 9:15:34

מסכים איתך שקיירי לא יתחסן. הוא כבר עלה על עץ גבוה מידי.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:19:33
Reply to  נועמיקו

לא קשור לעצים. קיירי הולך עם האמיתות שלו עד הסוף.

דדי
דדי
11/10/2021 9:45:40

אני מאד מקווה שלא כי בסוף לפי קיירי, יש תהום…

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:09:09
Reply to  דדי

🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 10:49:01

מדוע שערורייתי? ישנם נתונים ברורים שהחיבוניםניכילים מאוד והרוב המכריע של התחלואה הקשה היא לא מתחברים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 10:50:15

*היא לא מתחסנים.

ישנו תיקון אוטומטי מ"מתחסנים" ל"מתחברים".

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 10:51:21

*ישנם נתונים ברורים שהחיסונים יעילים מאוד.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:15:59

קרוסו שחקן נהדר, וteammate נהדר.
הוא רואה משחק מעולה, שומר, מסוגל לקבור את העור, ובחור אדיר בחדר ההלבשה.
הוא ולונזו זה שילוב משמיים, הבולס הם must watch העונה.
.
אריזה – הזקן הראשון לקרוס בלייקרס אבל בטח לא האחרון.
ואחרי מופע האימים של ראס מהלילה, אני כבר יודע איך יבוא הפיצוץ: אחרי פתיחה איומה יודיעו שלברון עובר חזרה להיות מוביל כדור עיקרי יחד עם רונדו, ושראס יעבור לשחק 4 כדי "לנצל את חוזקותיו".
5 משחקים אחרי, כשראס עומד בצד רוב הזמן עם הידיים על הברכיים, יגיע הפיצוץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2021 7:34:50

אל תדאג אשך לליקרס לא חסר ציוד רפואי ואחיות, ראס משאיל פה ושם שמלה מאחת האחיות

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 8:22:49

אוהב לשחק ברופא ואחות עם לברון

חגי "התותח" ניסני
11/10/2021 10:48:37

הפיצוץ בלייקרס ונאמר אמן. אבל הם הולכים להיות קבוצה סבירה לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפי איך שקיד נראה בתמונה הוא ערך הרבה מפגשים עם לוקה במסעדות

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 7:18:57

דאלאס אכלו אותה בגדול עם קיד

גיא א
11/10/2021 7:47:44

מנחם, שיקגו הולכים להפתיע השנה. הם בנו קבוצה של אנדרדוגס.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 8:23:08
Reply to  גיא א

1+

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/10/2021 8:19:10

כבר כמה שנים שהעיסוק סביב קיירי הוא על כל דבר מלבד כדורסל. כדור הארץ שטוח, חרם עם עיתונאים, חיסונים, לבנאדם לא בא להתעסק בכדורסל מדי פעם? בכל זאת, המקצוע שלו, לא?
תודה רבה על המעורב המעולה

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 8:24:21

הפעם זה לא הוא שמתעסק בשטויות, מתעסקים בו.
הוא מתעסק בדבר העיקרי – שמירה על גופו.
זכותו המלאה לא להתחסן.

Guy d
Guy d
11/10/2021 8:31:38

לא חושב שהדבר העיקרי זה לדאוג לעצמך

shadow
shadow
11/10/2021 8:40:29
Reply to  Guy d

אתה מכיר הרבה דברים חשובים יותר מלדאוג לעצמך?

Guy d
Guy d
11/10/2021 13:26:26
Reply to  shadow

לא מכיר הרבה, אבל מספיק אחד.

shadow
shadow
11/10/2021 15:38:15
Reply to  Guy d

באמת? ומה האחד הזה?

yaniv
yaniv
11/10/2021 15:49:22
Reply to  Guy d

לדאוג למשפחה שלך למשל.

shadow
shadow
11/10/2021 16:05:58
Reply to  Guy d

וואלה באמת? ואיך תדאג למשפחה שלך אם לא תדאג לעצמך קודם?

yaniv
yaniv
11/10/2021 16:20:50
Reply to  Guy d

לא יודע אם אתה בריא כמו שור ולא מתחסן וההורים שלך כבר מבוגרים ולא בריאים כמו שור אז נראה לי שפספסת את הפואנטה של לדאוג למשפחה שלך.
אבל היי אתה אף פעם לא חולה ובריא כמו שור.
וכן בלי קשר לקורונה אצלי המשפחה באה לפני,וקודם כל אני אדאג לילדים שלי לאשתי ולאמא שלי לפני שאני אדאג לעצמי
לדוגמא לפי התזה שלך אם אין לכם מה לאכול והשגת בכל זאת פרוסת לחם אז ההגיון שלך שקודם אתה תאכל ולא הילדים כי אם לא תדאג לעצמך איך תדאג למשפחה שלך

shadow
shadow
11/10/2021 16:30:27
Reply to  Guy d

אם אתה צריך לצוד אז כנראה שתצטרך לאכול קודם כדי לצאת לצוד. אם תמות מרעב בטוח לא תוכל לעזור ולדאוג למשפחה שלך. אתה מכיר את הסירטון במטוס עם המסיכות חמצן? אז ככה.

yaniv
yaniv
11/10/2021 17:04:32
Reply to  Guy d

לא מכיר אבל אני מבין ממך שהסרטון כנראה אומר שתקיח את מסיכת החמצן לעצמך ולא לילד שלך כי חשוב יותר לדאוג לעצמך מאשר למשפחה שלך.
ומי דיבר על לצאת לצוד מה אנחנו בימי הביינים?

Guy d
Guy d
11/10/2021 17:57:48
Reply to  Guy d

אפשר למשל לרוץ לכביש לדחוף מישהו יקר לליבך מהדרך ולחטוף במקומו

shadow
shadow
12/10/2021 3:56:20
Reply to  Guy d

בדיוק! הסרטון מראה לך שאתה אמור לשים לעצמך את המסיכה לפני שאתה שם לילד שלך כי אם תתעלף איך תעזור לילד שלך. זה מוזר שאני צריך להסביר לך הגיון בסיסי ואתה מנסה להציג את עצמך מהצד היודע והצודק.🤷‍♂️ אתה נתת את הדוגמא לאוכל אז הסברתי לך עם דוגמא אבל נראה שזה היה מסובך מדי🤦‍♂️

shadow
shadow
12/10/2021 3:59:19
Reply to  Guy d

הנה ממש התאמצת ומצאת בסוף. עכשיו תגיד לי בכמה מקרים כאלה אתה נתקל ובכמה אתה קודם צריך לדאוג לעצמך. שורה תחתונה לא תמצא כמעט שום מקרה ולכן לדאוג לעצמך זה דבר עיקרי ועזוב שהוא בכל רשם "שמירה על גופו" ואתה הפכת את זה ל"לדאוג לעצמך" ברוכים הבאים לאסם של yaniv

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 4:10:32
Reply to  Guy d

אני פשוט התעלמתי. לא לכל שטות צריך להגיב.
הכי דוחה אותי אנשים ששמים מילים בפי ומשנים את מה שאמרתי ואז עושים הילולה שלמה ממה שהם בעצם אמרו ולא אני.
אז לרוב אני פשוט עובר הלאה ומשאיר אותם לחגוג עם עצמם.

Guy d
Guy d
12/10/2021 6:50:00
Reply to  Guy d

יש גם את החייל שקופץ על רימון להציל את חבריו

shadow
shadow
12/10/2021 15:09:01
Reply to  Guy d

אוי ואבוי על הדוגמא עם החייל. דוגמא גרועה ביותר.

Dor
Dor
11/10/2021 8:42:31

זכותו גם להיות אידיוט. מתיש הדיון על השטות הזאת

shadow
shadow
11/10/2021 8:44:10
Reply to  Dor

השאלה אם אתה באמת מאמין ומבין שזו זכותו?

Dor
Dor
11/10/2021 9:12:17
Reply to  shadow

זו לא השאלה. השאלה אם אתה מבין ומפנים שזה אתר ספורט בסופו של דבר וההרצאות כאן פשוט מיותרות

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:21:01
Reply to  Dor

אז תפסיק לנסות להשתיק ולמתוח את הדיון

Dor
Dor
11/10/2021 10:07:52
Reply to  Dor

למה? קיירי מעניין אותי בדיוק בגלל דבר אחד וזה שהוא שחקן כדורסל טוב ומעבר לכך אני מעדיף להסתכל כל היום על הקיר מאשר לנהל אתו דיאלוג. רוצה לא להתחסן – תפדל, שיעשה מה בראש שלו. אתה חושב שהוא גיבור גדול ולדעתי הוא אידיוט, אבל שוב זו לא הנקודה והכי גרוע שזה לא המקום הנכון. אתה חופר על נושא החיסונים כבר שבועות – שחרר אותנו

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:11:00
Reply to  Dor

אני לא חושב שהוא גיבור אני בהחלט חושב שזכותו לעשות כרצונו בגופו ושאסור לכפות עליו להתחסן.
אני אדבר על מה שבא לי, לא מעניין אותך תדלג.

Dor
Dor
11/10/2021 10:26:15
Reply to  Dor

ברור שאדלג אבל חבל, אתה מדבר הרבה יותר טוב על כדורסל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 10:54:34

זה שזכותו שהדבר אחר, אך רק אגומניאק ואגוצנטרי ואגו נפוח יכול להתנהל בצורה כזו כי הוא עלול לסכן בריאותם של אחרים וזה לא מעניין אותו.

shadow
shadow
11/10/2021 8:35:14

סיפור קורונה טרי מאתמול.
בעבר סיפרתי על אחותי ואתמול חבר שהתחסן בחיסון שני סיפר לי שעבר אירוע בריאותי מוזר שלא קרה לו אף פעם. קם עם חולשה בבוקר בחזרה הביתה מארוחת בוקר כמעט התעלף על הקטנוע, הגיע למצב שהוא היה חייב לעצור בצד ולשבת על הרצפה עד שמישהו הגיש לו מים. בשארית כוחותיו הוא הצליח להגיע הביתה ומאז הוא עם חולשה כללית כאבי שרירים סחרחורות ועוד תופעות שהוא מגדיר אותן כמוזרות. זה אדם שאני מכיר שנים ונדיר שהוא חולה, הוא באמצע שנות ה40 לחייו. צירוף מקרים? אשרי המאמין.

shadow
shadow
11/10/2021 8:37:22
Reply to  shadow

התחסן חיסון שני לפני חודש. אעדכן בהמשך, מקווה בשבילו שהוא לא חווה את אחת מתופעות הלוואי הלא נעימות של החיסון.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2021 8:57:22
Reply to  shadow

לי באופן אישי יש שני מקרים דומים במשפחה, סיפרו לי על כאבים ולחץ באזור הלב, אחרי הבוסטר, אחת מהם עברה לצערי צנתור אחרי. אני יכול להבין למה סוס צעיר כמו ארווינג פוחד להתחסן.

shadow
shadow
11/10/2021 9:04:17

תקשיב הלכתי לפגוש אותו ולהיות איתו, כי אני דואג לו ולא ברור מה יש לו, והוא היא בדיסאוריינטציה מסיומת לגבי דברים. אני לא ראיתי אותו מתנהג ככה אף פעם.🤷‍♂️

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:24:37
Reply to  shadow

מכיר מישהו שעבר אירוע נוירולוגי אחרי שני החיסונים. דיבר לאט והתקשה להתרכז.
חודשים יצא ונכנס מבתי חולים ואשפוזים. עד שיצא מזה התחסן בבוסטר ושוב נפל לתסמינים.

shadow
shadow
11/10/2021 9:07:44

תבוא למקסיקו אין פה קורונה. הכל חופשי, גן עדן.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/10/2021 13:33:43
Reply to  shadow

במקסיקו אין קורונה רק ממוצע שבועי של חמש מאות מתים כל יום כבר חדשיים. אבל זה סתם שקר של הממסד, בפועל אנשים במקסיקו נופלים רק מהתופעות לוואי חיסונים שמופיעות חודש אחרי החיסון.

לירון
לירון
11/10/2021 17:03:15

עדות על מישהו שאחרי החיסון הרגיש לא טוב, הגיע למיון, עבר בדיקות שיצאו תקינות ושוחרר במצב טוב. מקסימום עוד כמה ימים יישכח ממה שעבר. תשווה למי שחטף את הקורונה היה מורדם ומונשם שבועות ויש בפניו שיקום ארוך שלא ברור איך יצא ממנו.
מה עדיף?

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 17:47:45
Reply to  לירון

ממש לא. האנשים האלה נכנסים ויוצאים מבתי חולים, הרופאים לא מוצאים להם פיתרון או מזור לבעיות שנוצרו להם (אנשים בריאים לפני).
הם מדווחים על עוד ועוד בדיקות, הפניות, כשלאיש בממסד הרפואי לא אכפת אף אחד לא מוכן לקחת אחריות על החיסון והם נשארים עם הבעיה.
אני מתכוון לכלל הסובלים מתופעות לוואי חמורות ולא רק ספציפית לבעיות לב.
יש כמובן גם את אלה שמתו (שוב, אף אחד לא מוכן להודות שזה קשור לחיסון).

yaniv
yaniv
11/10/2021 9:00:29
Reply to  shadow

סיפור קורונה טרי מאתמול.מכיוון ש"המומחים" טענו שהמחלה בכלל לא פוגעת בילדים ושיתנו להם לחלות כי לא יקרה כלום,אז אמא הדביקה בכוונה את הילדה שלה בת ה7.5 ואיזה קטע הילדה סובלת עכשיו מפוסט קורונה ונמצאת במצב קשה.צירוף מקרים? אשרי המאמין

shadow
shadow
11/10/2021 9:05:52
Reply to  yaniv

תזהר שלא ישרף הבית מרוב אנשי קש

yaniv
yaniv
11/10/2021 9:17:52
Reply to  shadow

הבנתי זאת אומרת האמא שהתראיינה אתמול בכל אמצעי התקשורת היא למעשה שחקנית מקצוענית ששכרו על מנת שתשמש אשת קש בשביל לעודד חיסונים.
הגיוני סך הכל.
צודק

shadow
shadow
11/10/2021 15:40:54
Reply to  yaniv

לא הבנת ויצרת עוד איש קש. כל הכבוד.
אבל העיקר שאתה יודע הכל.

נועמיקו
נועמיקו
11/10/2021 9:17:57
Reply to  yaniv

אף מומחה לא אמר שזה לא מסוכן לילדים, ובטח לא אמר להורים להדביק את הילדים שלהם בכוונה.
עובדתית פחות ילדים מגיעים למצב קשה מקורונה, האמא הזאת פעלה על דעת עצמה ואני לא מקנא עכשיו בה או בילדה שלה.

yaniv
yaniv
11/10/2021 9:32:37
Reply to  נועמיקו

בוודאי שאמרו יש את הפרופסור נדמה לי כרמלי משהו(לא מצליח למצוא.9 שאמר בפה מלא שיש להדביק ילדים בשביל שיסיימו את זה ופרופסור יורם לס חזר ואמר את זה וכל הזמן מתנדי החיסונים אומרים שזה כמעט לא משפיע על ילדים ולכן אין צורך חיסונים או בידודים וכל השטויות האחרות

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:34:51
Reply to  נועמיקו

כל המומחים בעולם בערך מסכימים שהקורונה לא מסוכנת לילדים.

דדי
דדי
11/10/2021 9:49:13

לגמרי לא נכון כמובן.
כל השבוע כל המומחים רק מדברים על כל התופעות שזה עושה לילדים.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:57:12
Reply to  דדי

זאת רק פרופוגנדה עכשיווית כדי לעשות פעולות ריכוך לאישור חיסון ילדים, הפחד והזרק.

Avri
Avri
11/10/2021 11:21:17
Reply to  דדי

כרגיל, קוהרנטיות, עקביות והגיון מאפיינים את טיעוניו של האשך:
אשך: כל המומחים אומרים שזה לא מסוכן. דדי: לא נכון, הם אומרים ההיפך. אשך: בדיוק מה שאמרתי, כל המומחים שותפים לקונספירציה.

באמת שכנופיית קיירי התישה אותי ולא התכוונתי להכנס לזה היום אבל זה פשוט טוב מידי והייתי חייב.

Avri
Avri
11/10/2021 16:51:38
Reply to  דדי

חחח…. שרת, עאלק מדען נתונים. לא כל מי שעושה קיו איי הוא "מדען נתונים".
אם אתה "מדען נתונים" בוא תפנה לאיזה מאמר שכתבת או תואר מחקרי שעשית כי אחרת גם העוזרת אצלי בבית יכולה לטעון שהיא "מדענית ספונג'ה".

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2021 0:25:56
Reply to  דדי

תודה שרת מעניין מאוד, זה המחקר האחרון והמקיף ביותר על יעילות החיסון למניעת הדבקה, הוא אומר דברים דומים בערך ליעילות של החיסון למניעת הדבקה בנגיף הדלתא (רחוק מאוד מהמספרים של פי 10-11) וגם לתקופת זמן מוגבלת של 3 חודשים .
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02689-y

זה מטיל דופי במדיניות התו הירוק, אני גם מחוסן מבחירה דרך אגב

yaniv
yaniv
11/10/2021 9:49:48

זה פשוט לא נכון.
כל המומחים בעולם אומרים שהילדים ברמת סיכון נמוכה יותר משאר האוכלוסיה אבל אף אחד (למעט מתנגדי החיסונים) לא טוען שצריך להדביק ילדים ולעשות חסינות עדר לילדים בטח ובטח שיש מקרים מתועדים וברורים לילדים שחטפו את המחלה בצורה קשה ולא נדבר על מה שקורה אחרי המחלה.
בכל מקרה גם אם 99.99% מהילדים לא חוטפים את זה בצורה מסוכנת,אני לא אקח סיכון שהילד שלי יהיה דווקא זה שיחטוף אותה חזק.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:01:48
Reply to  yaniv

אף אחד לא טוען שצריך להדביק בכוונה, הטענה היא שאם כבר נשיג חיסון עדר (מה שיקרה בכל מקרה עם הזמן וכי ה"חיסון" לא מונע הדבקה) זה דרך לא מחוסנים שלא בסיכון שידבקו במספרים מספיקים ואז באמת הם מפתחים נוגדנים ארוכי טווח. שזה תהליך טבעי.
אתה מדבר על מקרים ברורים ומתועדים שהם לרוב שקר מוחלט שמנפחים בתקשורת כדי להפחיד אותך לחסן.
בעצם, אתה לוקח את הסיכון הכי גדול על ילדיך כי כבר זרקת אותם על הרולטה של הסיכון מתופעות הלוואי של החיסון, בעוד קודם הם בכלל לא היו במשחק כל עוד לא נדבקו, וגם אם היו נכנסים אליו – סיכוי של באמת כמעט 100% שלא יהיה להם שום בעיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2021 10:04:41
Reply to  yaniv

We

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:05:30
Reply to  yaniv

תחפש קצת דעות מומחים שלא חלק מהפרופוגנדה ושטיפות המוח:
https://pecc.org.il/docs/position-paper-prevalence-and-significance-of-post-covid19-symptoms-in-children/

yaniv
yaniv
11/10/2021 10:18:27
Reply to  yaniv

תראה בויכוח הזה אין סוף.אני רק יגיד לך את דעתי.
א.לא מסתכל על מומחים כאלה או אחרים מסתכל על נתונים או עובדות.והעובדה היא שלפחות בגל הרביעי זה היה גל של לא מחוסנים.איך שלא תהפוך את זה ואיך שלא תשמע מומחים ומשחקים שורה תחתונה ואי אפשר להסתיר אותה שרוב רובם(אם כבר לא כולם) מהחולים קשה הם לא מחוסנים ורוב רובם גם לא מבוגרים אלא 20-60.
עכשיו לגבי המומחים אתה מבים שהמצב זה לא 70% מהמומחים חושבים ככה ו30% חושבים אחרת.אלא 98% מהמומחים חושבים שצריך וחשוב להתחסן ומביאים מחקרים ומאמרים ועובדות לעומת 2% שחושבים שהכל חרטא.
דווקא בצורה מפתיעה לדעתי אתה זה שנפלת לתרבות הפייק ניוז שטראמפ וביבי הובילו ביתר שאת.שזה אומר אתה יכול על הכל להגיד שזה לא נכון,להתעלם מהאמת,להתעלם מהעובדות והלגיד ככה אני חושב וכולם טועים ורק אני ו4 מומחים שהבאתי יודעים יותר טוב מכולם.
שורה תחתונה אשכוס הכל בסופו של דבר מסתכם במה אתה מפחד יותר.
אתה מפחד יותר מהחיסונים וממה שהם עלולים לעשות לך מאשר לחלות בקורונה-סבבה לך על זה(יש לי בעיה שאתה מפיץ אץ זה כעובדה ועלול לגרום לאדם אחר לחשוב ככה ואז אתה כבר מסכן אותו)
אני מפחד הרבה יותר מהקורונה מאשר מהחיסון ולכן התחסנתי 3 פעמיים,הילד הגדול שלי התחסן פעמיים וברגע שיהיה אישור רשמי לחסן גם ילדים קטנים אני בהחלט אחסן גם את הילד הקטן.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:32:31
Reply to  yaniv

כל הדברים שהבאת כקביעות – לא נכונים.
נסתפק בזה, אן טעם להמשיך סחור סחור.

yaniv
yaniv
11/10/2021 10:45:55
Reply to  yaniv

לא אני חייב שתסביר לי איך העובדה שרוב רובם של החולים הקשה לא מחוסנים זאת לא עובדה?

yaniv
yaniv
11/10/2021 10:51:46
Reply to  yaniv

נתנוים בכל הגילאים בגל הרביעי:
692-לא מחוסנים
585-מחוסנים ללא דחף
-156מחוסנים עם דחף שלישי.
אל תשכח שאתה מסתכל על הנתונים האלה(זה גם שקרים?)את גודל האוכלוסיה שלא מחוסנת בכלל לגודל האוכלוסייה שמחוסנת.(בערך 10-15% מהאוכלוסיה לא מחוסנים)

yaniv
yaniv
11/10/2021 10:52:33
Reply to  yaniv

שכחתי להוסיף נפטרים בגל הרביעי

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 11:22:13
Reply to  yaniv

אין לי כוח כרגע לנבור בנתונים ולחפש עדויות. בהזדמנות בפעם אחרת.
בתור הנחת יסוד, אי אפשר להאמין לאף מילה של משרד הבריאות.
הם פשוט שקרנים ומשחקים עם הנתונים ועם הצגתם כרצונם, כדי ליצור מנופי לחץ.
איסוף הנתונים גם מאוד בעייתי – מההגדרה המסולפת ל"חולים קשים" שנקבעה כדי ליצור פאניקה להתחסן (% סטורציה שלא מתאימים להגדרת קשים בשום מקום אחר), דרך הגדרת "לא מחוסנים" (חוסנו פעמיים…), ועד נתוני "נפטרים מקורונה" כשבתי החולים מקבלים תמריצים להכריז על סיבת המוות כקורונה והמספרים מנופחים ושקריים עקב כך.
יש גם את העניין של לבדוק רק לא מחוסנים ואז הופ רוב הנדבקים הם לא מחוסנים (מחוסנים לא נבדקו…), אנשים שמגיעים לבי"ח עם בעיה אחרת ואם הם גם חיוביים לקורונה בנוסף מייד מקוטלגים חולי קורונה ולכן "מחלקות הקורונה מלאות בלא מחוסנים", בעוד מחוסנים שיגיעו עם אותה בעיה לא ייבדקו ויגיעו למחלקה שקשורה לבעייתם.
אתה לוקח דברים כאלה כאמיתות, וזה בעייתי מאוד בתור הנחת היסוד שלך.
סתם דוגמא קטנה שראיתי עכשיו, להמחשה:
https://www.facebook.com/israeluncesorednews/posts/171724601790254

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 11:25:04
Reply to  yaniv

ל"אשך": את המוח שלך שטפו. העובדה היא שלא מתחסנים חולים קשה הרבה יותר ממתחסנים ובפרט ממתחסנים גם במנת הדחף בגילאים מבוגרים יותר הפער גדול הרבה יותר אך גם הצעירים יותר הפער מאוד משמעותי.

דדי
דדי
11/10/2021 11:28:59
Reply to  yaniv

מי זה בדיוק ״משרד הבריאות״ שאסור להאמין לו ?
(כבר משרד בריאות שני ברצף…).
.
מי זה ״הם״ שמשקרים כל הזמן ?
.
כמה אנשים שותפים לקונספירציה הזאת – רק במשרד הבריאות ורק בארץ (!) ?
.
ולמה ?

yaniv
yaniv
11/10/2021 11:33:27
Reply to  yaniv

אתה בוחר להאמין שכולם משקרים ולכולם יש אינטרס לשקר ולא רק בארץ אלא בכל העולם. זכותך.
אני לא חושב שאפשר היה לעשות קונספרציה עולמית מטורפת שבה בערך 905 אחוז מהעולם מאמין בה ורק ה10% שלא מאמינים הם הצודקים.אתה חושב שמעוותים את הנתונים ומשקרים.דרך אגב הדוגמא שהבאת היא הוכחה לקונספרציה המטורפת שרצה. להזכירך זה כבר הוכח שמשרד הבריאות לא מחק שום תגובות של מתחסנים שטענו שהייתה להם תופעת לוואי זה הוכח כפייק ניוז(די עלוב כי תוך דקה הוכיחו שזה פייק ניוז).
גיא הראה לך לא פעם ולא פעמיים את נתוני התחלואה לעומת שנים קודמות וגם אם היו משחקים עם הנתונים שורה תחתונה הייתה עלייה בתמותה לעומת שנים קודמות.
אבל יאללה מיצינו
רק בריאות

thejanitor
thejanitor
11/10/2021 15:56:43
Reply to  yaniv

יניב יש לי דוגמאות רבות להראות לך שהטענות שאתה משוכנע שהן נכונות פשוט שגויות, ולפני שאני מביא את הדוגמא הטובה ביותר אני כמדען נתונים ביום יום רוצה לוודא טוב טוב שהיא לא פייק, אבל ככה בתור טיזר אאמלק שמשרד הבריאות מפיץ פייק נותנים ויש לכך הוכחות שעושה רושם חותכות.
.
אבל תרשה לי לשאול שאלה לוגית פשוטה, אם בגל הרביעי בישראל העובדות הפשוטות (שמשרד הבריאות אחראי עליהן) התאפיינו בהצבעה בעיקר על הלא מחוסנים כפי שאתה מציג, איך אתה מסביר את זה שההשפעה של הגל הזה לא הייתה קטסטרופאלית הרבה יותר בכל שאר המדינות שאחוז המתחסנים בהם בהכרח יותר נמוך מהמדינה החלוצית שלנו..
.
הדברים נכתבים על ידי מחוסן מלא שמאמין בחופש האדם על גופו.

yaniv
yaniv
11/10/2021 16:12:49
Reply to  yaniv

לשרת.
בוא תאיר את עייני בבקשה אני יותר מאשמח לדעת:
בוא נתחיל מכך שתסביר איזה טענות שאני משוכנע שהן נכונות פשוט שגויות?
אני נראה לי התייחסתי רק למספר הנפטרים ולמספר החולים קשים.
האם לטענתך מה שטענתי שעובדה וזה שיש יותר נפטרים וחולים קשים שלא התחסנו מאשר כאלה שהתחסנו (ובלי לנרמל לפי כמה אנשים מחוסנים וכמה לא מחוסנים) היא טענה שגויה ולפיכך אתה טוען שהנתונים הם שיקרים ואין יותר נפטרים וחולים קשים לא מחוסנים מאשר מחוסנים?
ואם זאת הטענה שלך (כי שלי שגויה) האם יש לך נתונים אחרים להראות לי מעבר להגיד שמשרד הבריאות עושה מניפולציות ומשקר את כולם?
רוב המידע שאני לוקח לגבי גרפים זה ממואיז הקטן שלוקח את הנתונים הגולמיים שמופיעים בדשבורד הכללי(ולא של משרד הבריאות) ופשוט מנגיש אותם לציבור בצורה גרפית ברורה ומובנת. הוא עושה את זה יחד עם פרופסור אייל סגל.האם הוא גם עושה מניפולציות ומשקר את כולם? יכול להיות לי הוא נראה ונשמע אמין ולכן אשמח שתראה לי גרפים ונתונים אחרים שמוכחים את ההיפך.
לגבי שאר העולם,אין לי מושג מה הולך שם.מצטער אבל לא יודע נתונים של כל מדינה ומדינה,יכול להיות שיש מדינות שעשו סגרים,יכול להיות שרוב המתחסנים התחסנו במדינות האלה מאוחר מאשר אצלנו ולכן אצלהם הגל היה הרבה יותר רגוע.
באמת שאין לי מושג מה קורה בעולם אבל בכל מקרה לא מצליח להבין איך זה קשור אלינו.
הדברים נכתבים על ידי מחוסן מלא שמאמין למדע (ולא למדינה או לגופים מסויימים) ומאמין בחופש האדם על גופו אבל לא מאמין בפייק ניוז ובגרימת סכנה אמיתית ומוחשית לאנשים אחרים

thejanitor
thejanitor
12/10/2021 0:08:13
Reply to  yaniv

תודה על התגובה המכבדת, אשמח לקישורים למואיז הקטן ופרופסור אייל סגל. מבטיח להביא לך קישורים שיענו לך בדיוק על השאלות ששאלת אותי אחרי שאעשה דודידליגנס מספיק ואוודא שאני לא מפיץ פייק, כי בדיוק כמוך אני חרד מאוד מתרבות הפייק שעלולה לגרום לסכנה אמיתית ומוחשית לאחרים. אם אתה ממש סקרן אגיד שאני כרגע בשלב של לברר אודות גוף שקורא לעצמו מחצ לקורונה https://pecc.org.il/ הם טוענים שהם עושים סקרין שוט כל שעה לנתוני משרד הבריאות כולל הדשבורד, ושמשרד הבריאות משנה את הנתונים מיום ליום בקנה מידה מטורף.
.
קופי פייסט לטקסט המקורי שהגיע אלי:
.
משרד הבריאות נתפס "על חם" בסילוף רטרואקטיבי של היסטוריית נתוני לוח הבקרה

אחרי פרשת המחיקה של תגובות על תופעות לוואי בדף הפייסבוק שלו, משרד הבריאות שוב נתפס "על חם" בסילוף נתונים * הפעם מדובר בהיסטוריה של נתוני לוח הבקרה * בהתבסס על נתוני לוח הבקרה הוכיח ניתוח שנערך ע"י חברי מח"צ לקורונה כי יעילות הבוסטר נמוכה בהרבה ממה שנטען במחקר NEJM שהציגה ד"ר שרון אלרעי-פרייס ל-FDA * בתוך 24 שעות מפרסום המסמך ע"י מח"צ, שיכתב המשרד את היסטוריית הנתונים הרלוונטיים בלוח הבקרה, כשהוא משנה באופן דרסטי וגורף, חודשים אחורנית, את הנתונים היומיים בנוגע לשיעורי הבדיקות החיוביות של מחוסנים ולא מחוסנים * המועצה פרסמה צילומי מסך של הנתונים המקוריים ושל הנתונים "המתוקנים", שככל הנראה נועדו להקדים את הניתוח של מח"צ

*****

לפני מספר ימים פרסמו חוקרים ממח"צ לקורונה את הממצאים של ניתוח שערכו על יעילות הבוסטר של חיסון פייזר. החוקרים, עוז קורן, פרופ' שוש אלטוביה ופרופ' רצף לוי, ניתחו נתונים מלוח הבקרה של משרד הבריאות (דאשבורד), המתייחסים למספר המקרים החיוביים לקוביד-19 בקרב ישראלים השבים מחו"ל דרך נמל התעופה בן גוריון, מחוסנים ולא מחוסנים.
הטריגר שהוביל לביצוע הניתוח היה פרסום בכתב העת NEJM ב-15 בספטמבר 2021 של ממצאי מחקר על יעילות הבוסטר שערכה קבוצת חוקרים בהשתתפות ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות, שלפיהם, הבוסטר מקטין פי 11.3 את הסיכון להידבקות בקורונה, ופי 19.5 למחלה חמורה.

"הבעיה היא שהמחקר הזה מוטה באופן חמור, משום שהוא לא לוקח בחשבון גורם חשוב – אנשים שלא קיבלו את הבוסטר נבדקים הרבה יותר לעומת אלו שקיבלו את הבוסטר", אומר Oz Koren. "למרות שיש בידי משרד הבריאות את הנתונים האלה, הם לא בדקו אותם".

כדי להתמודד עם הבעיה ולנסות להעריך מהי היעילות האמיתית של הבוסטר באוכלוסייה, החליטו קורן, פרופ' אלטוביה ופרופ' לוי להתמקד בקבוצה ספציפית שלגביה קיימים נתונים בלוח הבקרה של משרד הבריאות – ישראלים השבים מחו"ל.

"היתרון של הנתונים המתקבלים מהבדיקה שנערכת בנתב"ג הוא שמאה אחוז מהאנשים נבדקים", מסביר קורן. "זוהי מסגרת ייחודית שבה כל האנשים, המחוסנים והלא מחוסנים, נבדקים כולם באותה מידה (כמעט), מה שמאפשר הערכה אובייקטיבית יותר של הבוסטר ושל יעילות התו הירוק במניעת הידבקות", כתבו החוקרים.

הניתוח בוצע על נתונים שפורסמו ב-25 בספטמבר 2021 בלוח הבקרה, כאשר הם משקפים את הגדרות של סטטוס "מחוסן"/"בלתי מחוסן" לאחר הבוסטר, שבהתבסס עליהן נקבעה הגדרת הזכאות החדשה לתו ירוק של משרד הבריאות.

ממצאי הניתוח שלהם היו מפתיעים: הם גילו שאומנם קיים הבדל לטובת הבוסטר בהפחתת הסיכון להידבקות בקורונה, אבל ההבדל נמוך בהרבה מזה שעליו הצביע המחקר של משרד הבריאות במאמר ה-NEJM, ועומד על פי 1.6 בלבד, ולא פי 11.3.

במלים פשוטות, המחקר מדגים שכאשר התנאי של בדיקות מטוש זהה יחסית בין מחוסנים ללא מחוסנים בבוסטר – המחוסנים והלא מחוסנים מראים שיעורי הידבקות דומים. זאת, בניגוד למה שנטען במחקר ב-NEJM, ולמה שטענה ד"ר אלרעי-פרייס לפני מספר שבועות בדיון שבו הצביע פאנל ה-FDA נגד אישור הבוסטר למרבית האוכלוסייה מתחת לגיל 65.
"הניתוח מעלה שאלות מהותיות בנוגע לרציונל של הטלת מדיניות התו הירוק החדשה שכן נראה כי היא לא תהיה יעילה בחיסול הידבקויות באמת, במיוחד בהתחשב בירידה הצפויה ביעילות הבוסטר לאורך זמן", כתבו החוקרים. "למעשה, מדיניות התו הירוק עלולה לעודד את התפיסה השגויה בקרב חולים בסיכון גבוה שהם מוגנים סביב אנשים מחוסנים, ואילו אלה יכולים להידבק ולהדביק אותם". יתירה מכך, הם ציינו כי "ניתוח זה מדגיש את הבעיות המתודולוגיות הבסיסיות בהערכת היעילות הנוכחית על ידי משרד הבריאות ודורש הערכה נוספת ופתוחה יותר".

המסמך ובו ממצאי הניתוח פורסם על ידי מח"צ לקורונה ב-5 באוקטובר והופץ בישראל ובחו"ל. אלא שכאן קרה דבר מדהים – בתוך 24 שעות מהפרסום, נוכחו החוקרים לדעת שמשרד הבריאות שיכתב את ההיסטוריה של נתוני השבים מחו"ל בלוח הבקרה, כשהוא משנה באופן דרסטי וגורף, חודשים אחורנית, את הנתונים היומיים בנוגע לשיעורי הבדיקות החיוביות של מחוסנים ולא מחוסנים.

"לדוגמה (ניתן לראות אותה בתמונות למטה), אם במקור היו ביום מסוים 118 מאומתים מחוסנים לעומת 242 לא מחוסנים – זה הפך פתאום להיות אחרי השכתוב 10 מחוסנים לעומת 350 לא מחוסנים", מסביר קורן. "כלומר, שינויים בוטים, אשר הבדיקה שלנו הראתה שבוצעו לאורך חודשים. הם לא 'עיגלו' פינות – אלא ממש שכתבו באופן דרסטי את ההיסטוריה".

"חשוב לשים לב שלא בוצע שום עדכון בהגדרות לתו הירוק", אומר קורן. "האוכלוסיות בשני האריחים האלה היו מעודכנות לפי נתוני התו הירוק עוד בספטמבר".

מה שמשרד הבריאות לא לקח בחשבון הוא העובדה שלא זו בלבד שבמח"צ נשמרו צילומי מסך של לוח הבקרה, אלא שניתן להשתמש גם בפלטפורמת ה-Way back machine של ארכיון האינטרנט (מעין ספרייה דיגיטלית השומרת את ההיסטוריה של אתרי אינטרנט ומספקת גישה חופשית לקהל הרחב) כדי לחזור להיסטוריה של לוח הבקרה של משרד הבריאות מאוגוסט-ספטמבר.
"לפלטפורמה הזו יש חשיבות רבה, משום שאם אתה מוריד אקסל נתונים, יכולים לטעון ששינית את הנתונים", מסביר קורן. "לכן גם עשיתי סרטונים שבהם הראיתי את השינויים הדרמטיים של משרד הבריאות על פי צילומי המסך והשינויים בלוח הבקרה. הסרטונים הם העדות. זה כמו סרטון אבטחה. אפשר למחוק סרטון אבטחה, אבל אי אפשר לגרום למישהו להופיע שם פתאום. אני מראה בסרטון דוגמאות לשינויים שנערכו במספרים בימים שונים".

מועצת החירום הציבורית פרסמה צילומי מסך של הנתונים המקוריים, כמו גם של הנתונים "המתוקנים", שככל הנראה נועדו להקדים את ניתוח שדות התעופה של המועצה. כך, ניתן להשוות בין הגרפים שמתייחסים לתאריך מסוים – הגרף במקור (מארכיון האינטרנט) לעומת הגרף המוצג כיום בדשבורד, ולראות בקלות את השינויים הדרסטיים שבוצעו בהם.

זו לא הפעם הראשונה שבה נטען כי משרד הבריאות שינה באופן גורף נתונים. רק לפני שבוע ימים, בתגובה לפוסט שהעלה המשרד "בואו נדבר על תופעות הלוואי", שזכה בתוך זמן קצר לקרוב לשלושים אלף תגובות, ובהן אלפים רבים של דיווחים על תופעות לוואי, הוסרו באופן שיטתי כמחצית מהתגובות, ומרבית הדיווחים על תופעות הלוואי . במטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה טענו כי "התגובות שהוסתרו כוללות קללות, תגובות נאצה, שקרים ופייק ניוז", וכי ההסתרה נעשתה בחלקה "על ידי פייסבוק באופן אוטומטי ולא על ידי מנהלי העמוד".

אלא שהפעם לא מדובר במחיקת תגובות לפוסט בפייסבוק, אלא בלוח הבקרה של משרד הבריאות, ולא רק במחיקה, אלא למעשה בשכתוב שיטתי של הנתונים הסטטיסטיים הקשורים לחיסון הקורונה.

"משרד הבריאות ממשיך לעבוד עלינו בעיניים", אומר קורן. "ממשיך לקחת כל הזמן דטה ולשחק איתו לפי איך שבא להם, פשוט כדי להציג לנו את התמונה שהם רוצים שנראה, לפי הנרטיב שהם רוצים למכור לנו באותו רגע נתון".

משרד הבריאות טרם הגיב לבקשה שנשלחה אליו לתגובה.

Professional Ethics Front \ החזית המקצועית לאתיקה

thejanitor
thejanitor
12/10/2021 0:12:09
Reply to  yaniv

והטענות העיקריות שאתה שוגה בהן זה ההכללות שלך באחוזים כמו לדוגמא ש98 אחוזים מהמומחים חושבים א. זה פשוט לא נכון. כי המומחים שחושבים ב מושתקים מאויימים מפוטרים ולא מקבלים במה. התקשורת הישראלית מציגה נרטיב מאוד חד צדדי.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2021 0:26:51
Reply to  yaniv

תודה שרת מעניין מאוד, זה המחקר האחרון והמקיף ביותר על יעילות החיסון למניעת הדבקה, הוא אומר דברים דומים בערך ליעילות של החיסון למניעת הדבקה בנגיף הדלתא (רחוק מאוד מהמספרים של פי 10-11) וגם לתקופת זמן מוגבלת של 3 חודשים .
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02689-y
זה מטיל דופי במדיניות התו הירוק, אני גם מחוסן מבחירה דרך אגב

דדי
דדי
11/10/2021 9:28:32
Reply to  shadow

סיפור ״קורונה״ טרי מאתמול, כתב זה שהתלונן שאנשים סתם ״קובעים״ דברים כעובדות…
.
דיר באלאק שמישהו פה ינסה לשכנע אותו להתחסן !

shadow
shadow
11/10/2021 16:11:44
Reply to  דדי

נראה שהחיסון גורם לתופעה מוחית קשה שגורמת למחוסן להמציא אנשי קש בלי סוף. אין לך מושג בדיוק כמו שלא היה לך מושג עם קאוואי והקריאה המגוחכת והילדותית שלך לשאר האנשים שלא ישכנעו אותי במשהו שאני משוכנע בו כרגע מראה גם על ראש מגאלומני דיקטטורי לא קטן. אתה לא מפספס הזדמנות לצאת פתטי.
אני מבין שקצת שורף לך באגו אבל אתה תתגבר🙂

דדי
דדי
11/10/2021 23:43:11
Reply to  shadow

אולי זה תופעת לוואי של החיסון ?
קיבלתי בוסטר לפני חודש אז כנראה שיצא לך עוד סיפור קורונה !!!
.
לפחות עכשיו אתה כבר לא צריך להסתתר מאחורי טענות של ״לוחם חופש״ אחרי שהראית לכולם שאתה בסך הכל עוד קונספירטור הזוי.
.
ותיזהר מאד מהחיסון !
אל תתקרב אליו בשום אופן !!!
תודה.

shadow
shadow
12/10/2021 15:37:21
Reply to  דדי

מעולם לא הסתתרתי מאחורי שום טענות וזה שאתה מתקשה להבין את העמדה זו בעיה שלך. אתה צריך שאני אסביר יותר לאט או שכבר הצטרפת לאסם של yaniv?
.
1. מבחינה פרטית אני לא מתחסן כי אין לי שום צורך בזה ובנוסף יש סבירות מסויימת לנזק שכרגע לא מספיק ברור.
2. מבחינה כללית ציבורית אני נגד דריסת הדמוקרטיה ונגד הכרחת אנשים לדחוף לעצמם דברים לגוף, בטח אם זה בניגוד לרצונם.
.
וואלה מקווה שבוסטר לא עשה לך פירה מהמוח ותצליח להבין את הדבר הפשוט הזה. אם לא, אני בטוח ש"המקורות הפנימיים" שלך יעזרו לך עם זה.
.
נ.ב
.
אם תשים לב דיברתי בתגובה על קיירי ולא על עצמי אבל כל כך שורף לך שאתה כבר לא מצליח לקרוא את התגובות שלי בלי כל הקצף. תשתה מים קרים.
.
נ.ב 2
.
אתה כזה מגלומן פתטי ואתה מדבר על הזויים? 🤣🤣🤣 על אותו משקל של הדברים שלך מי יאמין לשטויות שאתה מדבר על כדורסל אחרי שהראת לכולם איזה חרטטן אתה ואיזה "מקורות" יש לך. בתור אוהד לייקרס אני רוצה לתבוע אותך על מכירת לוקשים ואשליות שווא.🤣🤣🤣

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 10:57:28
Reply to  shadow

בכל תהליך רפואי לתרופה ישנו סיכון, אך הסיכון לילות בקורונה גבוהה הרבה יותר ולא מ"מתחסנים" חולים הרבה יותר בתחלואה קשה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 11:19:59

*ותרופה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 11:20:46

*ממתחסנים, בלי מרכאות.

shadow
shadow
11/10/2021 8:39:25

קיירי אומנם מקרה ראש אבל זה שאתה פרנואיד לא אומר שלא רודפים אחרייך וגם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום. במקרה של החיסון הוא צודק בהחלט וזו גם זכותו המלאה

דדי
דדי
11/10/2021 9:41:06
Reply to  shadow

זה שאתה פרנואיד אומר שכנראה לא רודפים אחריך.
וזה שאתה מוצא את עצמך בצד של אנשים כמו קיירי היה אומר דרשני לכל בן אדם עם קצת יושרה.
.
אבל אחרי כל החרטוט שלך שאתה בעצם מתנגד מטעמי מצפון ו״חופש״, האמת הקונספירטיבית לאט לאט יוצאת לאור…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 11:01:12
Reply to  shadow

הוא לא צודק כי הסיכון לחלות בקורונה גבוה הרבה יותר מהסיכון להיפגע מהחיסון (סיכון שקיים בכל חיסון ותהליך רפואי ותרופה) ולא מחסנים חולים הרבה יותר בתחלואה קשה ממתחסנים.

TheMike
TheMike
11/10/2021 8:59:51

אתה מתעלם מזה שאם היה חוטף קורונה תופעות הלוואי של המחלה עלולות להגיע עד מוות.
אני פגשתי חבר שחטף קורונה. תופעות הלוואי של החבר שלך מגוחכות לעומת מה שהוא עבר במשך חצי שנה.
ושוב, לתת דוגמא אחת זה מגוחך. הגל הרביעי בארץ ירד רק בזכות החיסון. אין כאן בכלל שאלה.

shadow
shadow
11/10/2021 9:06:47
Reply to  TheMike

תופעת הלוואי של החיים זה מוות. אתה כבר יודע הכל אז על מה הדיון?

נועמיקו
נועמיקו
11/10/2021 9:16:25
Reply to  shadow

לא כי אתה שיא הקשב והפתיחות

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:26:45
Reply to  TheMike

הגלים עובדים בכל העולם בלי קשר למה שעשו המדינות, לחיסונים ולסגרים.
הגל דווקא היה בעיצומו אחרי מתן הבוסטר.

דדי
דדי
11/10/2021 9:31:19

בחיאת תכתוב לפחות איזה מילה אחת נכונה כדי שאולי מישהו ישקול להתייחס לזה ברצינות.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:33:49
Reply to  דדי

ראס = 0

דדי
דדי
11/10/2021 9:43:02

הייתי צריך להדגיש שהסיכוי הכי טוב שלך זה לכתוב על שיקגו…

yaniv
yaniv
11/10/2021 9:51:11
Reply to  דדי

דווקא פה אני מסכים איתו.
אני רק מקווה שלברון יבין כמה שיותר מוקדם שאי אפשר לשחק עם ראס ויעשה משהו בנידון

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:53:41
Reply to  דדי

שיקגו זכו. קיבלו שניים מהכישרון הצעיר שהיה לכם ושזרקתם עבור המחלקה הגריאטרית של השיקוץ.
אתם בברוך רציני, לברון חיסל אתכם לשנים.
ראס זה רק הדובדבן שעל הקצפת (אבל איזה דובדבן מתוק ועסיסי!)

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 9:55:00
Reply to  דדי

יניב ראס יועבר ל-4 כדי "לנצל את כישוריו כריבאונדר ושחקן פיזי ובגלל פציעתו של אריזה".
הפיצוץ יגיע מהר מאוד, ראס לא יכול לשחק בלי הכדור והלייקרס לא יכולה שראס ישחק עם הכדור.

yaniv
yaniv
11/10/2021 9:59:18
Reply to  דדי

אני לא מאמין שהוא יעבור ל-4 אני חושב שיתנו לו להשתולל במהלך העונה,בגדול זה אמור להספיק לתוצאות סבירות ובפליאוף לברון בטח יספסל אותו.
בוא נגיד שאני ממש אבל ממש לא רוצה להגיע למשחק צמוד בפליאוף שראס משחק בצד שלי

דדי
דדי
11/10/2021 10:03:40
Reply to  דדי

בוא נתעלם לרגע מכל השטויות שאתה קובע לפי פריסיזן שבה לברון דייויס וברודי לא שיחקו אפילו משחק אחד ביחד, אבל ההחתמה של לברון וכל מה שזה הביא איתה, הביאה כבר אליפות אחת ללייקרס.
.
עכשיו תזרוק את מספר השנים שאתה טוען שהקבוצה נהרסה בגללו ונתערב שסאן אנטוניו לא יזכו אפילו באליפות אחת בשנים האלה ?
.
כמה היית מאחל לעצמך ש״יהרסו״ לך את הקבוצה ותקבל אפילו אליפות אחת ב 4 השנים הבאות ???

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:21:56
Reply to  דדי

יניב, אני חושב שהסבלנות של לברון לשטויות שלו תהיה מאוד קצרה ולכן לא ברור לי מה חשב לעצמו כשהביא אותו במקום באדי.
אולי הבין שאין לו כוח יותר להוביל כדור, אולי חיפש שעיר לעזאזל.
דדי, הדפוסים של לברון הם קבועים.
הוא בוחר מקום עם ימבה נכסים שבדרך למעלה.
עובר אליו, ומייד מתחיל להפעיל לחצים להעיף את כל הילדודס המוכשרים תמורת סופרסטארים כדי להצליח כאן ועכשיו.
שנה ראשונה זה מקרטע, הוא עושה פאסיב אגרסיב כי הכל עדיין לא כרצונו.
שנה שנייה ההפיכה מושלמת, כל מי שרצה שיעוף הועף, הגיעו כוכבים וזקנים משלימים חברים שלו, והקבוצה שלו בטופ.
הוא הצליח להשיג 2 אליפויות שלא הגיעו לו (2016 – ההרחקה של דריימונד והשביקה ההיסטורית של גולדן, 2020 – עצירת הליגה, הבועה שרק הלייקרס התאמנו אליה, ומכירת הסידרה מול דנבר).
שנה שלישית והלאה הכל מתחיל לקרוס, הוא ינק את הקבוצה עד לשדה ולא נותר דבר מלבד חבורת זקנים על חוזי עתק, תוך עונה-שתיים הוא עושה פאסיב אגרסיב בגלל הכשלונות ומחרב את הקבוצה מבפנים.
שלב אחרון – מנתק את עצמו מהכישלון שאחראי אליו ועובר כטפיל למארח השמנמן הבא, משאיר עיי חורבות אחריו לשנים.
בלייקרס המצב שונה, כי הוא לקראת סוף הקריירה והגיע להוליווד, הכדורסל כבר עדיפות שנייה, מה שחשוב לו זה רק לעבור את קארים ולהגיע לשחק עם הבן שלו, אתם אכלתם אותה בגדול כי הטפיל פה כדי להישאר.

TheMike
TheMike
11/10/2021 10:22:43
Reply to  דדי

אין דיון. אתה כבר בטוח שאתה צודק, שקיירי צודק, שמי שאומר שהמחלה מסוכנת גם לילדים מרמה אותנו וכו'. אני מקווה רק עבור קיירי שלא ידבק במחלה כי תופעות הלוואי שלה ידועות כבעייתיות יותר מהחיסון ואז ישאר לו רק להגיע לקצה של דיסקית הארץ ולהסתכל על הצב שמחזיק אותה

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:22:45
Reply to  דדי

לגבי הספרס אני בהחלט מעדיף קבוצה אורגנית שגדלה, מתחרה ומתפתחת כמו הספרס במקום קבוצת אינסטנט מגעילה לטווח קצר, גם אם זה הביא לכם אליפות בחאווה.

דדי
דדי
11/10/2021 10:29:13
Reply to  דדי

זה לא שאני קורן מאושר שלקחו לי את החלום של לונזו וקארוסו ביחד בלייקרס, אבל בשורה התחתונה ברגע שזכו אפילו באליפות אחת, אי אפשר לקטר ש״הרסו את הקבוצה״.
אפילו בלייקרס…

דדי
דדי
11/10/2021 10:32:30
Reply to  דדי

ולא צריך להסביר לי לגבי השיטה הנכלולית של לברון.
זה בהגדרה מוריד מהערך של האליפויות שלו כמדד לגדולה אישית, אבל התוצאה לקבוצה היא מה שהיא.
לפחות שיהיה את זה אם אני צריך לסבול אותו בקבוצה שלי.

yaniv
yaniv
11/10/2021 10:44:25
Reply to  דדי

בגדול אתה צודק לגבי התבנית של לברון אבל אני עדיין אופטימי בעיקר בגלל דיוייס .אני מאמין שיגיע כוכב נוסף לצידו בין אם לברון ישאר או לא וביחד הם יובילו את הלייקרס בשנים הבאות.
לגבי ראס פה אני די איתך,קשה לי להאמין שיצצא מזה משהו טוב ובייחוד עם הדיווח על באדי הילד היה נכון אז זאת טעות קולוסואלית,הילד היה מושלם בשבילנו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 11:19:17
Reply to  דדי

לז"אשך", לא הייתה כל מכירת סדרה וההרחקה של דריימונד הייתה מוצדקת והעברהשעה חייבה הרחקה גם אם הייתה לאחר התגרות של לברון שלא אשם בדיקה של הלוחמים אלא הלוחמים אשמים ובפרט דריימונד.
וגם הבועה לכולם היה זמן להתכונן באותה מידהולברון לא אדם אם קבוצות אחרות לא התכוננו באותה מידה לבועה.

בשורה התחתונה, אתה אכול שנאה לחברון שמראה שאתה אדם דוחה ועלוב וילדותי ברמות כי אין סיבה חמור בגלל ספורט, גם אם ללברון חדש אופי כפי שאתה אומר.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:12:00
Reply to  TheMike

תקרא קצת מומחים שלא חלק מהפרופוגנדה:
https://www.facebook.com/100843218609488/posts/255380039822471/?d=n

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/10/2021 11:13:48

גם דברי המומחים האלו לא משנים את העובדה שהסיכון להיפגע מהחיסון, שקיים בכל חיסון ותהליך רפואי ותרופה, קטן הרבה יותר מאשר לחלות בקורונה וישנה הרבה יותר תחלואה קשה אצל לא מתחברים מאשר מתחסנים ועוד יותר מאשר מתחסנים גם במנת הדחף (=החיסון השלישי). הפער גדול עוד הרבה יותר אצל גיל +60 אך ישנו פער מאוד משמעותי גם בגיל פחות מ-60.

נועמיקו
נועמיקו
11/10/2021 9:13:19

תודה דוק על המעורב.
לדעתי דאלאסמעשו טעות גדולה שלקחו את קיד. לוקה צריך מאמן חכם, מנוסה, סופר מקצועי, מישהו ללמוד ממנו, מנטור. קיד הוא ממש לא הדברים האלה.
חוץ מזה הוא נראה שמן. רוב המאמנים בליגה שומרים על שייפ ולא מרשים לעצמם להיראות ככה.

asaf
11/10/2021 10:24:39

מנחם תודה רבה. קארוסו כבר שנתיים מוכיח שהוא אחלה שקן לגיטימי בליגה, יוסיף הרבה קשיחות ,הגנה וגם קליעה לא רעה לבולס.
לגבי קיירי לא ברור אם באמת הברגים שם באמת לא במקום או שמדי תקופה הוא זקוק לתשומת הלב התקשורתית (היה תקופה נדמה לי שתמך בתיאוריה שכדור הארץ שטוח) . לדעתי דוראנט והארדן יפעילו עליו בסוף לחץ והוא יתחסן , יאפשרו לו גם אחר כך לשחק את משחק העמימות ..

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 10:31:04
Reply to  asaf

אתה מבין שתשומת הלב הפעם נכפית עליו בגלל חוק הזוי ופוגעני?
הוא להיפך, שומר אל שתיקה ולא משתתף בפסטיבל.

asaf
11/10/2021 14:14:54

אני מסכים שבנושא התעסוקה וחובת ההתחסנות יש בעיה והוא בהחלט מורכב, האמן לי אשך אני עובד במערכת החינוך בישראל …

Jonathan
11/10/2021 10:33:04

תודה מנחם.
קיירי… מגיעה לי פחות תשומת לב מהעולם. אפשר להמשיך להריץ על זה דאחקות או להיות מתוסכלים… אבל לפעמים צריך להגיד "זה מה שקורה אם אתה מתנהג לפי הנורמה וזה מה שקורה אם לא". ודי. שיעדכן כשיחליט לחזור לעבודה.
*
גם אני חושב שקיד זה לא המאמן הנכון בשביל דאלאס. זה שיש כמה קווי דמיון בינו לבין לוקה כשחקנים זה לא מספיק.
אם האישיות של קיד באמת תואמת לסיפורים עליו ממילווקי, אז זו בכלל טעות. עם יאניס היה סוף טוב כי קיד הלך, יאניס נשאר והעונה הייתה אליפות. עם לוקה זה עוד יכול להיגמר בדרישה שלו לטרייד…

דדי
דדי
11/10/2021 11:51:31

במקרה הרגע ראיתי תכנית שבה שני מומחים אמיתיים עונים לשאלות צופים על הקורונה –
.
ראש הצוות לטיפול במגיפות במשרד הבריאות, ותודה לאל בגלל שאי אפשר להאמין למשרד הבריאות – גם מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים הילל יפה.
.
כמובן שכל התשובות שלהם מאששות את כל מה שתומכי החיסונים כאן אומרים, אבל תשובה אחת ספציפית היתה קריטית, ולמרות שידעתי אותה אני אחזור על מה שהם אמרו בשביל כולם ובמיוחד בשביל ברוך כי אני לא מאמין בסיכוי שהאחרים יקשיבו להגיון –
.
שאלו למה בכלל יש הגבלות אם גם מחוסנים וגם לא מחוסנים נדבקים ומדביקים…
.
התשובה של שניהם ממש בו זמנית היתה חד משמעית –
.
כי מחוסנים נדבקים ומדביקים הרבה הרבה פחות.
.
אז כן, החיסול של גלי התחלואה כל פעם שעשו מבצע חיסונים הוא לא ״מקרי״ כפי שכל אדם אובייקטיבי כבר הבין מזמן.
.
.carry on

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2021 23:41:06
Reply to  דדי

דדי אני מחוסן מלא מבחירה עם הבוסטר (הייתי בין הראשונים עוד באוגסט), מה שאני מתנגד עליו זה כפייה ופגיעה בדמוקרטיה, היו פה הצעות שרצו לשלול ביטוח רפואי ללא מחוסנים…

דדי
דדי
11/10/2021 23:47:13

אני יודע שאתה מחוסן, אבל אתה גם כל הזמן חוזר ואומר שהלחץ על אנשים להתחסן, תו ירוק וכו׳ הוא לא הגיוני כי גם מחוסנים נדבקים ומדביקים.
.
התגובה האחרונה שלי אמורה לשים לזה סוף.
.
הלא מחוסנים נדבקים הרבה יותר ומדביקים הרבה יותר, ולא לאפשר להם להיכנס לאירועים המוניים ומקומות סגורים הומי אדם בלי לפחות להיבדק זה הדבר הכי הגיוני והכי הוגן שאפשר לעשות.

אור
אור
12/10/2021 0:05:02
Reply to  דדי

באמת לא יאומן איך שהם חוזרים על אותה טענה שגויה שוב ושוב

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2021 0:13:19
Reply to  דדי

אני קראתי לא מעט מחקרים על נגיף הדלתא, ורובם טענו עד לפני כמה ימים בערך שהדלתא לא מדבק יותר והחיסון לא מונע הדבקה בצורה ממשית .
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02187-1
.
בימים האחרונים יצא מחקר חדש ולדעתי המקיף ביותר שבעצם קובע בצורה ברורה שמחוסנים שנדבקו בדלתא מדביקים פחות (בנוסף לעובדה הברורה מאוד שהחיסון מונע מחלה קשה).
.
עם זאת יש כאן אבל שהוא גדול מאוד , היכולת של החיסון למנוע הדבקה היא לתקופת זמן מוגבלת מאוד ולאחר 3 חודשים אדם שכולו מחוסן מדביק באותה מידה.
יש לציין שהירידה באחוז הסיכוי לההדבקה היא לא גבוהה, ולא כזאת שמצדיקה לדעתי פגיעה בדמוקרטיה.
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02689-y

thejanitor
thejanitor
12/10/2021 0:56:42

ברוך, לא להאמין באמת שאתה חוזר שוב ושוב על הטענה ״יש לציין שהירידה באחוז הסיכוי לההדבקה היא לא גבוהה, ולא כזאת שמצדיקה לדעתי פגיעה בדמוקרטיה״ ואנשים מבטלים אותה כשגויה.
.
זוהי טענה לגיטימית, בודאי שהיא לא נכונה אפריורית, אבל גם לא ניתן לטעון אפריורית שהיא שגויה.

אור
אור
12/10/2021 1:21:40
Reply to  thejanitor

הטענה השגויה היא שמחוסנים מדביקים אותו דבר משהו שנסתר כאן אין ספור פעמים ואף אחד לא טרח להתייחס לכך שזה שקר, אבל ברור שתמציא ותעוות את הדברים שנאמרו לפי תגובה שהרגע ברוך כתב בפעם הראשונה

אור
אור
12/10/2021 1:27:02
Reply to  thejanitor

מה שעצוב שזה רק מעט מהפייק ניוז שמפוזר פה, כמו שמרבית המונשמים הם מחוסנים, המחלימים "מחוסנים יותר" וכדומה. לפחות אני חוזר על דברים שאשכרה נאמרו ולא מזיז את ה-goal post.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/10/2021 7:35:36
Reply to  thejanitor

אור מה זה טענה שגוייה? הטענה הזאת הייתה נכונה עד לפני כמה ימים על פי רוב המחקרים בעולם בקשר לנגיף הדלתא צירפתי פה לא אחת ולא פעמיים מחקרים אקדימיים, יצא מחקר חדש ורלוונטי יותר מתייחסים אליו. אני לא חוקר ואין לאף אחד כאן את היכולת לעשות את המחקר בעצמו אני מתבסס רק על מחקרים.
.
אור הנסיון לייחס לי פייק ניוז שאני מתנגד אליו בצורה בוטה זה די עצוב. אתה חוזר על דברים שלא נאמרו על ידי בשום מקום ומשייך לי את זה זה לא פייק ניוז?

etayle
etayle
11/10/2021 13:08:18

https://www.reddit.com/r/nba/comments/q5jq2u/macmahon_i_have_been_told_by_multiple_people_in/?utm_medium=android_app&utm_source=share

מעניין, הוא אומר פה שהרעיון לקחת את אייטון היה של סרבר(הבעלים), ואיגור(המאמן אז), רצה את לוקה, והצעה רצינית על קפלה. שזה תאכלס רעיון אדיר. קו קדמי של בוקר ולוקה, שקפלה בתפקיד אייטון…

yaniv
yaniv
11/10/2021 13:11:43
Reply to  etayle

האמת שלא הבנתי את הבחירה באייטון בזמנו,הייתי בטוח שהם הביאו את המאמן רק בגלל שהם הולכים לבחור בלוקה.

גיא הירוק
11/10/2021 13:41:12
Reply to  etayle

לוקה עילוי.
.
זה לא הופך את הבחירה באייטון לטעות. הפוטנציאל שהיה שם, עדיין ישנו. לטעמי, אייטון בהחלט הראה שהוא שווה מקס (לא רק עבור הסאנס. בכלל).
.
מה שמוזר/דפוק בכל הסיפור, זה, לא במפתיע –
סרבר.
.
פעם אחר פעם בחש/בוחש ומתערב בהחלטות בדרך שפעם אחר פעם פשוט פוגעת בסיכויי הקבוצה להצליח.
.
לא ברורה ההחתמה של המאמן בסלובניה ואז הבחירה באייטון.
לא ברורה הבחירה באייטון ואז לא לתת לו את ההארכה שהוא הרוויח (ביושר – שלא יהיה ספק).
.
סרבר,
היה ונשאר אחד מבעלי הקבוצות הדפוקים בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקצב הזה הדיבוק ילך לניקס😎

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

This is why we can't have nice things:
https://www.rollingstone.com/culture/culture-features/kyrie-irving-nba-anti-vaccine-disinformation-dozen-1239054/
ה-disinformation dozen, שנים עשר האנשים שאחראים לכ-65% מהפייק העולמי בנוגע לחיסונים, ואף גורמים קיצוניים יותר, שולחים "מידע" לשחקני NBA שידועים בהתנגדות שלהם לחיסונים ומשתמשים בשתיקה הרועמת והמעודדת מבחינתם של קיירי בנושא כדי ליצור רשת חדשה ומסוכנת של הפצת אנטי-מידע והשפעה בקרב קהלים חדשים.

גיא הירוק
11/10/2021 14:51:54

מגפת הפייק ניוז ממשיכה להשאיר בדרכה חללים.
מה שעצוב זה שבעידן המידע,
לכזבים ולעובדות יש לא פעם חזות דומה,
מה שהופך את מלאכת הפצת הפייק ניוז לקלה בהרבה.
.
זה נכון על אחת כמה וכמה כאשר מצליחים להטמיע את הדעה שכל מה שהממסד מפרסם הוא שקר.
לכן אין נפטרים מקורונה,
זו המצאה.
ואם יש, אלו בכלל לא חולי קורונה.
או שאולי אלו מחוסנים שנפטרו.
.
עד שזה מגיע הביתה. אז גם המאמין האדוק ביותר מוכן לחזור בתשובה ולהשים את מבטחו ברופא ממסדי שיציל אותו.
.
מדכא, משהו, האופי האנושי.

yaniv
yaniv
11/10/2021 15:28:02

מה שגם תרם לתרבות הפייק ניוז שמהדהדים אותם.בדיוק כמו שמהדהדים את האמת. היום כבר לא באים ואומרים זה שקר וזהו אלא נותנים לשקר במה בדיוק כמו לאמת. מביאים לצורך העניין מישהו שאומר את האמת ואז מביאים כביכול את הצד השני למרות שברור וידוע שהוא משקר. ואז לצופה הניטראלי שמסתכל רואה למעשה 2 דיעות על המסך והוא בכלל לא מודע לכך שאחת מהם זה פייק ניוז וזה לא קשור לדיעה.

shadow
shadow
11/10/2021 15:51:41
Reply to  yaniv

אה כן ואתם אלה שיודעים לזהות ולהפריד את הפייק "מהאמת". אין כמו לקרוא את האגף "ההומני" בהופס.
אז מה אתה אומר, פעם הבאה לפנות אלייך שתעזור לי עם האמת?

yaniv
yaniv
11/10/2021 16:17:07
Reply to  shadow

אין לי כוח להגיב לך ובטח ובטח לאור כל התשובות שענית.
רק אומר זאת לצערי הרב יש בהחלט מקרים לא מעטים שגם אני לא יודע לזהות מה הפייק ומה האמת וגם אני נופל בזה לא פעם,ההבדל ביננו שמי שמשוכנע שהוא צודק ומי שמשוכנע שכולם טועים ורק הוא יודע יותר טוב מכולם זה אתה ולא אני

shadow
shadow
11/10/2021 16:24:36
Reply to  yaniv

עוד איש קש. יש לך אסם גדול. אל תדאג אני לא באמת צריך פה אישור מאף אחד במה להאמין אבל תשדל לא להגיד לאנשים מה הם חושבים כשזה בעצם בסך הכל מה שאתה חושב עליהם, אבל ממש לא מחייב שזה מה שהם חושבים או שזו המציאות.

yaniv
yaniv
11/10/2021 17:06:47
Reply to  yaniv

תגיד בלי קשר לקורונה.
אני חייב לדעת מה זה איש קש מבחינתך??

shadow
shadow
11/10/2021 20:21:00
Reply to  yaniv

איש קש זה שאתה ממציא טענה שלא אני טענתי ואז תוקף אותי עם זה כמו הסיפא של הדברים שלך פה וכמו עם דעת "המומחים" בתגובה הקודמת. זה נשמע קצת שאתה בדיון עם עצמך כמו הרבה אחרים פה בעיקר "מהאגף ההומני" שהוא כמובן ממונה על מיניסטריון "האמת".

tt
tt
11/10/2021 15:02:08

אשך יא מלך
shadow שים לב הקורונה תוקפת רק במדינות עשירות שיכולות להרשות לעצמן חיסונים בגלל זה בכל העולם השלישי אין תמותת יתר מקורונה
גם פה במזרח התיכון בישראל יש תמותה עודפת אדירה מקורונה וברשות הפלסטינית ובעזה לא – זו מגיפת אפליה מתקנת

גיא הירוק
11/10/2021 15:22:55
Reply to  tt

בדיוק.
יש קנוניה של כל מדינות המערב, גם מי מהן להן אין זהות אינטרסים.
.
אז אתה טוען שכל דמוקרטיות המערב –
ארה"ב, גרמניה, בריטניה, ועוד. כולן מפרסמות נתונים שקריים.
.
מי שמפרסמת נתונים אמינים ומדויקים (הרי ידוע עד כמה נהדרת הרפואה הציבורית בקרב מדינות קרן אפריקה) אלו מדינות העולם השלישי.
.
הגיוני.
.
אם במדינות קרן אפריקה. עסקינן –
אתיופיה לדוגמה. שם לא מנסים להסתיר. פשוט מפרסמים את הנותנים שהצטברו.
יש שם 115 מיליון תושבים,
לרובם המכריע אין גישה לרפואה ציבורית.
אורך החיים הממוצע במדינה זו הוא 66 שנה.
לצורך השוואה –
אורך החיים הממוצע בגרמניה הוא 81.
בישראל כמעט 83.
נראה לי שהנתון הנ"ל לצד העדר הנתונים מהאזורים מוכי העוני במדינה זו מסביר מדוע מספר המתים הרשמי במדינה זו עומד על 6,000
מי שמנפצת את התיאוריות שלך זו ברזיל. לממשלה שלהם יש את כל הסיבות להסתיר נתונים. הם מצליחים חלקית בלבד.
שם רואים את ההשפעה של צפיפות, היעדר מדיניות חיסונים/ריחוק חברתי מספקת.
בברזיל אורך החיים הממוצע הוא 76,
וכמות מקרי המוות מקורונה שמדווחת עומדת על 600 אלף.
.
אז ציניות בצד (לא מצליח להבין ציניות כאשר ישנם אלפים של נפטרים כאן במדינה מקורונה. את מותם של חלק לא קטן ניתן היה למנוע) –
לא, זו לא מגפת האפליה המותקנת.
זו מגפת הזלזול הבלתי נסבל בשכבה הבוגרת באוכלוסיה.
בגלל שאם זה זקן שמת,
זה לא נורא.

tt
tt
11/10/2021 16:15:34

גיא בהערכה רבה ללא מטרת התנצחות
כן להבנתי יש קנוניה בכל מדינות המערב.
איני מזלזל כלל בחיי המבוגרים והגיוני ביותר למבוגרים מעל גיל 60/70 לקחת את החיסון במטרה להקטין סיכון מהמחלה שעלולה לפגוע בהם
אבל איני מבין את ההגיון בלקיחת אותו חיסון לצעירים שסיכוי הפגיעה שלהם מהמחלה נמוך מאוד (ובכלל לא נכנס לסיכון מתופעות לוואי של החיסון)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/10/2021 16:38:18
Reply to  tt

בוא נזרוק מספרים סתם רק כדי להבהיר את הנקודה.
נניח שהתמותה עבור בני 65+ היא 5%
נניח שהסיכוי שלהם להדבק אם רק הם מתחסנים ושאר האוכלוסיה לא הוא 80%
נניח שגם אחרי חיסון התמותה עבור בני 65% עדיין 1%
נניח שהסיכוי שלהם להדבק אם כולם מתחסנים יורד ל10%
נניח שבכלל אין שום סכנה לכל מי שצעיר מ65.
מה עדיף מבחינת את מי עדיף לחסן?

tt
tt
11/10/2021 16:58:19

אם 80% מהמחוסנים נדבקים עדיף שלא יקראו לזה חיסון
ולשיטתי לחסן ולסכן ילדים במטרה להגן על מבוגרים זו טעות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/10/2021 17:16:26
Reply to  tt

אני חייב להבין. איך אתה חושב שחיסון עובד?
כאילו אתה מתחסן ואז אתה פתאום לא יכול להחשף למחלה והיא לא יכולה להכנס לגוף שלך בכלל?

אור
אור
11/10/2021 16:52:23
Reply to  tt

אז מה הקנוניה? האר את עינינו

tt
tt
11/10/2021 17:01:33
Reply to  אור

הקנוניה אור שיש מגיפה נוראית בחוץ שנדרש צעדי חירום לעצור אותה
בפועל שפעת

אור
אור
11/10/2021 17:09:55
Reply to  tt

אוקיי אבל זה לא עונה לשאלה. מה הקנוניה של מדינות המערב?

גיא הירוק
11/10/2021 17:25:12
Reply to  tt

מצטער, לא.
ממש לא.
.
פוליטיקה, תאגידים, כל אלו לא מעניינים אותי, ומבחינתי הם לא חלק מהדיון בו אני עוסק.
.
אני מציג את הנתונים כפי שהם, את העובדות כפי שהן.
אל תיקח את מילתם של על גורם כלשהו שיש לו מניע כזה או אחר להוליך שולל, סבבה.
אני כותב בגלל שממקור ראשון אני יודע בוודאות גמורה שהקורונה היא כל כך יותר משפעת.
זו מחלה מדבקת יותר. כאשר נדבקים ממנה, היא מסוכנת הרבה יותר. תופעות הלוואי נרחבות הרבה יותר.
כאמור, זה ממקור ראשון. ממי שעובדים בבית החולים, רואים את התוצאות ההרסניות של המחלה.
.
אז כן, בגרסתה המקורית, אכן נראה היה שהקורונה לא "צריכה להדאיג" את מי שלא שייך לאותו חלק מהחברה שאנחנו כל כך אוהבים לזנוח (הזקנים).
בגרסתה הנוכחית?
גם עבור גילאי 40+ זו מחלה מסוכנת מאוד.
ואז יש את ההשפעות ארוכות הטווח.
אנחנו מתחילים לראות את המשמעויות,
ואילו גרועות בהרבה משל שפעת.
.
במאמר מוסגר – אי אפשר להשוות בין הסיכון לתופעות לוואי של קורונה בקרב נוער לבין השלכות המחלה. המחלה מסוכנת עשרות מונים.
.
כאמור –
כבר כתבתי מספר לא מועט של פעמים. אני נגד כפייה.
אני גם נגד פייק ניוז.
ומה לעשות,
הטענה שהקורונה היא כמו שפעת פשוט חוטאת למציאות.
את זה אני כותב לא בגלל שקראתי כך במקום כזה או אחר –
אלו עדויות ממקור ראשון של מי שעובדים במחלקות הקורונה.

יואב
יואב
11/10/2021 20:27:15

חבל שלא לקחת את טנזניה זאת הדוגמא המושלמת.
לאורך כל תחילת המגפה המדינה פשוט הכחישה שיש קורונה (לא היה לה דאך להתמודד אבל הם ממש הכחישו)
אכשהו שנה שעברה מתו כל בחירי הממשל כולל הנשיא ״מבעיות לב״ ותרוצים אחרים כמובן שהם מתו מקורונה.
רק הנדיאה החדשה הכירה במחלה.
בקשר לחיסון צעירים קראתי משהו יפה לאחרונה (זה בקשר לתגובה הבאה שלך)
בלי קשר לכך שהסיכון מהמחלה גבוה מהרבה מתופעות הלווי הזניחות של החיסון, החיסון נותן משהו נוסף הוא נותן בטחון בכך שהסיכוי שתדביק אחרים קטן וזה כבר סיבה טובה.
ואסיים במשהו אחרון.
המחשבה שבעולם המודרני יהיה שיתוף פעולה ״קונניה״ כל כך גדולה שישתפו איתה פעולה מדינות יריבות וכל כך הרבה אנשים בלי שזה יצא החוצה פשוט מגוחכת…

John
11/10/2021 19:18:47

אני חושב שמי שעקב אחרי התגובות שלי ראה כמה אני מתון ומנסה להכניס לוגיקה וידע איפה שאני יכול בכל מה שקשור בחיסון. אך ישנם אנשים כאן שעדין מאפשרים לדחוף מידע לא בדוק, לינקים למאמרי פייסבוק ושלל דיסאינפורמציה שלעיתים מוסווה במכתבים או אתרים שנראים רשמיים. אחד מהם הוא לינק לדיון שהיה ב-FDA בו קבעו כביכול שחיסון שלישי אינו יעיל ואף לא בטוח לשימוש ולכן רק על אמריקאים בעלי סיכון גבוה או מעל גיל 65 כדאי לקבל את הבוסטר. אחרי שלחצתי על הלינק ועקבתי אחרי עוד פוסט פייסבוק ערוך וארוז ועוד אתר שכביכול מבטיח רק אמת ושקיפות הלכתי וקראתי את כל 50 העמודים של תוצאות המחקר באתר ה-FDA שנדנו ב-17.9 (מה שנדחף כהוכחה לכך שה-FDA לא מאמין בבטיחות או יעילות של הבוסטר לצעירים).
ללא כל שמץ ציניות ומכיוון שאני רחוק מלהיות מדען המתמחה בתחום, אשמח אם מישהו בעל יכולות אקדמאיות מספקות יוכל להסביר לי היכן רואים את כל המידע על אי בטיחות החיסון או אי יעילותו בקרב 65>
https://www.fda.gov/media/152161/download

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
11/10/2021 19:28:51
Reply to  John

צפה לשקט

etayle
etayle
11/10/2021 19:29:31
Reply to  John

אתה מנסה לתאר דיון רציני, בדור שהסרטוני זימה שלו היום כבר באורך של 15 שניות. זה לא רוח התקופה. במיוחד לא בפלטפורת תגובות לא נוחה כמו בוורדפרס.

John
11/10/2021 19:45:10
Reply to  etayle

זו הנקודה. אדם שמרשה לעצמו לקרוא לאנשים עיוורים, צייתנים או כבשים נמצא עמוק בתהליך של השלכה. כי אם אתה לא יודע את מה אתה מבקר אז אתה זה שסך הכל הולך שווי אחרי מתווכי ידע אחרים שמובילים אותך בחשיכה. כאלה שלא עומדים מאחורי אף מחקר בסטנדרט אקדמי.
העניין הוא שזהו נסיון שלי, אדם דובר אנגלית כשפת אם ואחד שקרא כמה מאמרים אקדמים לנסות לקרוא את דבר המומחים האלה מפיהם. וזה לא פשוט להבין לעומק את כל הכתוב. אני אפילו באמת ובתמים חסר ביטחון ביכולת שלי להבין בוודאות את הכתוב. אך משום מה ישנם אנשים המדברים בביטחון מלא על נתונים, מסקנות, סיכונים וכד' או משתמשים באנקדוטות מחייהם הפרטיים שבספק אם הגיעו לאף אחד ממקורות הידע.

Guy d
Guy d
11/10/2021 20:24:18
Reply to  John

לפי איך שאני רואה את זה, הרבה אנשים משתמשים במידע מסוים כסימוכין לאישוש אמונות קיימות או רצויות מבחינתם. ברגע שהמידע הזה כבר לא משרת אותם או שנמצא שיקרי פשוט זונחים אותו לטובת אחר בלי להטיל ספק בתאוריה המקורית.
ראה ערך אנשים שמביאים את הטיעון שהfda קבע שהחיסון השלישי (גם שזה לא נכון) ומתעלמים מזה שהוא המליץ לעשות את החיסונים הראשונים אפילו שהם מתנגדים להם

Pistons
Pistons
11/10/2021 20:26:33
Reply to  John

אני לא מבין למה אתה וגיא ממשיכים לבזבז את הזמן שלכם עליהם ואני לא מבין למה כל יומיים הם חייבים לרשום את משנתם בנושא. הבנו מה דעתכם. חלאס לא מעוניינים לדון בזה יותר. אין קורונה ולא קיים דבר כזה קורונה. אתם צודקים. הנה אנחנו מודים שטעינו רק כדי שתפסיקו לבלבל לנו את המוח בנושא.

נ.ב.
ראיתי בפייסבוק סרטון קצר מהתוכנית רוזוול (המקורית עם קתרין הייגל ולא הבלאי החדש) והגעתי למסקנה לאור הסרטון של הכמה שניות ולאור הדיון כאן שיש באופן ודאי חייזרים בכדור הארץ וכל הממשלות חוברות ביחד כדי להסתיר אותם

Guy d
Guy d
11/10/2021 20:37:37
Reply to  Pistons

בקהילה הזאת כולם יכולים להביע את דעתם כך עוד הדיון לא מגיע לפסים אישיים.
ברגע שנתעלם אחד מהשני כבר לא נהיה קהילה

Pistons
Pistons
11/10/2021 21:10:34
Reply to  Guy d

הם כבר הגיבו את דעתם בנושא ב-20 דיונים שונים. אין צורך כל יומיים לחזור על הדברים במשך 80 הודעות. דעתם כבר ידועה לכל.
וזה כן מגיע לפסים אישיים – השוואה אנטישמית שעלתה כאן, כינויי הפאשיסט לאנשים שלא מסכימים איתם ועוד כהנה וכהנה כינויים שבמקומות אחרים היו מזכים אותם לבאן לתקופה כזאת או אחרת.

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 21:27:39
Reply to  Guy d

כן! לשרוף אותם!! לשרוף אותם!!!

etayle
etayle
11/10/2021 20:58:35
Reply to  John

לעניות דעתי, הסיבה זה ההבדל בין הערבוב בין דרכי הפעולה לגורמי, בין סיבה למסובב בלשון הקדומה.
כלומר יש אנשים שרוצים שלא יהיה סגר מסיבותיהם, אבל בגלל שהדיון כביכול "מדעי" אז הם פשוט ממציאים "מדע".
בכללי זה בעיה שהדיון לא ממוקד. והדיונים שזורים מהרבה גוונים.

לדעתי זה יילך ויחמיר, משום שהרבה דיונים הופכים ליותר "מדעיים" (ראה קרבות אסכולת המספרים מול אנשי העיניים באתר).
זה יוצר סוג של "דיקטטורה מדעית" שתגובת הנגד באופן עצוב זה להילחם במדע.

נושא מעניין זה התחממות גלובלית, אתה אוהב חד פעמי – אז מן הסתם תתכחש- אתה אוהב חתולים אז תתמוך.
צריך איכשהו להחזיר את השיח לגבולות שיותר אנשים יוכלו להרגיש בו בנוח.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  etayle

🤦🏻‍♂️

etayle
etayle
11/10/2021 21:50:44

🤦🏻‍♂️

John
11/10/2021 19:32:09

לגבי כדורסל:
6. קרוזו אכן תוספת יפה אך חשוב לציין שהבולס היא חבורה חדשה וחדורת מוטיבציה. היא משקיעה המון בפריסיזן ומשחקים עם המובילים דקות ארוכות יחסית כאשר שאר הקבוצות יותר מנומנות עם החמישיות האמיתיות. קרוזו יהיה כלי חשוב כאשר צריך להדק את ההגנה. הוא יוכל לעזור גם בהובלת הכדור. אני מאמין בבולס אך חושב שהיא עדיין בטווח של 5-7 יותר מאשר 1-4
.
7. כל האמירות של קיד בדאלאס חייבות להלחיץ את אוהדיה. הוא רוצה שפורזינגס יתחיל לעבוד תחת הסלים כאשר הנ"ל הוא שחקן פוסט ו-ISO איום ונורא. במשחק הניצחון על יוטה הם זרקו 30 שלשות שזה מאוד שמרני (נצטרך להמשיך לעקוב). אוהדי מילווקי לא זוכרים אותו ממש לטובה. מקווה שהוא יביא בשורה אחרת למאבס השנה.
.
8. טרוור אריזה היה צל של עצמו לפני הפציעה. לדעתי הוא יהוך עם הזמן לסוג של יודניס האסלם שתפקידו לחנוך וללוות צעירים.

חגי "התותח" ניסני
11/10/2021 21:04:14
Reply to  John

לגבי אריזה, זה בערך כמו שנתנו את התפקיד הזה למאט ברנס. הוא סוג של ערס ואני לא מסוגל לראות אותו כמישהו שחונך אחרים.

etayle
etayle
11/10/2021 21:01:47

אחרי זה יגידו שהסטיסטיקה לא מעניינת אותו כלל…

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 21:02:23
Reply to  etayle

בדיוק
כולל הוא

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 21:01:48

זה ראס… אי אפשר לאהוב אותו ואי אפשר לא לשנוא אותו…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/10/2021 20:38:20

אוי פילי סילי
סימונס מפחד על הברינקס ,הולך לשבות במגרש
בין ל.א "מושב הזקנים הדוחים" ופילי "הטמעים" ליגת הWWE הפכה לאחלה קומדיה שחורה

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 20:59:53

חחחחחחח

אשך טמיר המקורי
11/10/2021 21:04:21

התקפל כמו נערת גומי במשאית אשפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 אני מקווה שלא שוקלים לתת לו לשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2021 23:28:50

התקפל הסמרטוט האוסטרלי היה צפוי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/10/2021 23:34:42

כל חברי ה-ללל,נא ללמוד את מילות השיר על ראס "שובר החישוקים",נכון זה ראפ של ניגרז אבל זה שיר הנושא של ה-ללל,
לא מקנא בראס העונה,הוא סבל מאבו מנדבושקס הוא הולך להתחנן לחזור אליו אחרי שהבולבוס יחטוף עליו ג'ננה

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 2:55:08

זה לפי הלחן הישראלי, "מכופף הטבעת" של אריק איינשטיין?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/10/2021 22:11:02

אליס את חייבת לרדת לתוך הבור עד הסוף,
אם הייתי זבוב על הקיר בישיבה של ריץ' הרקוב פול עם בולבוס #1 ………….. פון לסימונס,אחי רד מהעץ באופן זמני ,סילבר מאיים,
יהיה בסדר,נציל אותך מפילי,אני והבוס,סמוך עלינו.אוקיי ריץ',עלי.פון נסגר,ריץ' לבוס …. FUCK THAT NIGGER רק צרות ממנו,סחורה זבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂 זה היילייטס לאשך

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 2:51:46

נהדר!
ראס בתגובה: "זה שטויות, בעיה של טיימינג. השחקנים האחרים צריכים להתרגל למהירות שלי".
יש שחקנים שנם מוסרים מצוינים, ויש פותרי בעיות.
ראס הוא מזן שלישי, יוצרי בעיות…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/10/2021 22:12:50

עוד חדשות נפלאות למושב הזקנים בל.א הורטון קרע רצועה ,בחוץ

אור
אור
11/10/2021 23:37:22

שחקן נפצע ואתה מאושר. תתבייש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/10/2021 0:21:51
Reply to  אור

אני מתבייש

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 2:53:19

מי שמתבייש מתייבש.
ומי שמתייבש נתלה ונופל.
.
שחס וחלילה לא יפצע לנו ראס ונפסיד את הקומדיה!

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 3:40:12

פטי נראה אבוד בבלאגן של ברוקלין.
הארדן ניסה לעשות הארדן ולמשוך עבירת זבל בשלשה.
לא קיבל שריקה ונשאר לעמוד כמחאה במתפרצת אחרי האיירבול שיצא לו.

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 3:44:42

פילי מכסחת ברוקלין מבולבלת בלי רכזים בסגל.
נאש ויתר על כל הרעיון המוזר של סנטר וחמישה שחקנים עומדים על הקשת.

trusttheprocess
trusttheprocess
12/10/2021 4:06:20

לפילי יש הרבה גארדים צעירים שיכולים להיות שחקני רוטציה להרבה שנים בליגה.
יש להם סקאוטינג מצוין בסוף סיבוב ראשון\סיבוב שני

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 4:12:26

מה השמועות האחרונות על הנגר? תכנעו ותתנו לו לביים פציעה? תשלמו לו את הכסף שלא מגיע לזבל?

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 6:02:01

טרנס מאן >>> אנתוני אדוארדס
בשני הצדדים של המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחילת עונה שעברה הצעצי טרייד מאן על רונדו להוקס 😎

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 6:05:27

דיאנג'לו ראסל החליט לחבוש על ראשו בואש השנה, לאות הזדהות עם מצבה של הקבוצה שלו

Smiley
12/10/2021 6:13:07

Adrian Wojnarowski
@wojespn
Sixers are hopeful to start moving toward the next steps of a return with Simmons, per sources. Organization wants him back on the court once he clears protocols, but that remains to be seen.
.
Adrian Wojnarowski
@wojespn
Sixers All-Star Ben Simmons has arrived in Philadelphia and took a Covid-19 test — as required by NBA protocol, sources tell ESPN.

Smiley
12/10/2021 6:39:18
Reply to  Smiley

Adrian Wojnarowski
@wojespn
Sources: Sixers were unaware Simmons was flying into Philadelphia today. The organization was in constant contact with agent Rich Paul, but Simmons simply showed up at arena to take his Covid test prior to Sixers-Nets tip — and that's when team officials knew he was in town.

Smiley
12/10/2021 6:15:36

Wojnarowski reported Monday (via Alec Sturm of NetsDaily) that Kevin Durant, James Harden, team governor Joe Tsai and general manager Sean Marks will all weigh the matter.

trusttheprocess
trusttheprocess
12/10/2021 6:35:32

ריץ' פול נחל הפסד גדול שלקח את תנועת השחקנים שנים אחורה.
יהיה פה ריפל אפקט שיפגע בארגון השחקנים להרבה זמן

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 6:40:27

הלוואי. זה היה חייב להגיע כי המטוטלת לגמרי הגזימה לצד השחקנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא נוגב אני רק מקווה שסימונס לא ינגב אותנו על הפרקט. אסור לתת לו לשחק ציפיתי לעונת פריצה של מקסי ורציתי לראות מה קורה שיתנו לנהל את העיניינים היה חייב לחזור השמוק?

trusttheprocess
trusttheprocess
12/10/2021 7:08:41

אני בטוח שפילי סיכמו אתו שיתנו לו לנפח סטטיסטיקה נגד הסקרמנטו של העולם ואז ישלחו אותו בטרייד
חייבים להעיף אותו ואת שייק מילטון מהקבוצה

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 6:39:38

קדם עונה מטורף באל-איי – ההרכב השלישי של הקליפרס בהובלת מאן הולך ראש בראש מול ההרכב החזק ביותר של מינסוטה, הקבוצות משחקות חזק כאילו הן בפלייאוף.
http://hockeyweb.site/daily/nbanews/Los-Angeles10/?sport=basketball

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ל. קנארד וק. לאונרד זה היפוך שמות? 😎

אשך טמיר המקורי
12/10/2021 7:09:25

גם היפוך צבעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ורנס מאן שחקן שחקן אדיר צפו חעונת םריצה שלו השנה

גיא הירוק
12/10/2021 7:42:01

למי שמחפש מתח בספורט –
תחתית באינינג ה-9 במשחק בין סן פרנסיסקו והדודג'רס,
הג'איינטס ביתרון שברירי של ראן בודד (1 – 0).
.
3 אאוטס מעולם לא ראו קשים יותר ורחוקים יותר.
אין ענף מותח יותר מפלייאוף בייסבול.

דן רוזנבלום
17/10/2021 16:59:44

I love you Mel.
Sorry for the Drama.
Life isnt always easy.
Sometimes our emotions get the best of us, in real situations.
Real situations that arent as real when on the internet.

I hope you are feeling well.
God bless your soul and thank you for the opportunities and recognition you gave me.
I will never forget it.

3>